M
mimmi
Vieras
Etitään takkahuoneeseen uutta sohvaa ja tänään kierreltiin katsomassa niitä. Ekassa liikkeessä oli ylen ystävällinen miesmyyjä, joka sitten laski meille sohvan hintaa. Ensin pudotti jo tarjoushinnasta kolme sataa, sen jälkeen vielä satasen. Puhua pölötti koko ajan, haukkui naapuriliikkeen sohvat, tiputti vielä hintaa 50 euroa.
Yritettiin miehen kanssa väliin sölkätä, että ihan vaan eka nyt katellaan ja ollaan vasta ekassa liikkeessä. Lisää pölötystä ja sitten kysyi, että no, oliskos joku hinta millä me oltais valmiita sohva ostamaan.
Mä olin jo siinä vaiheessa ihan
Menee vissiin soffakaupalla melko heikosti.
Olis pitänyt sanoa, että jos eurolla lähtee, niin viedään heti mukana
Sohva oli ihan nätti ja ehkä oltais ostettukin, mutta myyjän käytös kyllä oli sen verran omituista, että eipä mennä tuohon kauppaan enää.
Yritettiin miehen kanssa väliin sölkätä, että ihan vaan eka nyt katellaan ja ollaan vasta ekassa liikkeessä. Lisää pölötystä ja sitten kysyi, että no, oliskos joku hinta millä me oltais valmiita sohva ostamaan.
Mä olin jo siinä vaiheessa ihan
Olis pitänyt sanoa, että jos eurolla lähtee, niin viedään heti mukana
Sohva oli ihan nätti ja ehkä oltais ostettukin, mutta myyjän käytös kyllä oli sen verran omituista, että eipä mennä tuohon kauppaan enää.