No on tässäki sekopää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
hävettää olla nainen taas :kieh: :kieh: :kieh:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809288341249_uu.shtml

ja mie oon äksyllä päällä tänään... vittu sain lentsun. nih. murrrrrr.... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Pitäisikö veitset kieltää, vai oliko tämäkin puukotus vain yksittäistapaus?

häh? :o

tuossahan sanottiin että kyseisellä naisella on jo aiemmin tullu tuomio puolisonsa puukottamisesta!!! siihen mie viittasin... en veitsiin.

Mun teoria on tämä: se mies on ollu kiksauttamassa sitä toista naista, joka on ollu sammuneena sohvalla. Sitten se oma emäntä on kimpaantunu tästä ja iskeny sen veitsen sen olkapäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

tuossahan sanottiin että kyseisellä naisella on jo aiemmin tullu tuomio puolisonsa puukottamisesta!!! siihen mie viittasin... en veitsiin.

Ja minä kun vain olen ollut huomaavinani viime aikojen julkisessa keskustelussa tekovälineen kieltämisen olevan ongelman ratkaisu.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
mitä jos mies on oikeasti lyönyt itse

juu... aivan niin... niinhän sen täytyy mennä...

mä kirjotan nyt harmaana.mä olen oikeasti ollut tuollaisen sekopään kanssa.luojan kiitos pääsin karkuun

ettäkö siis... hetkonen... eli siis sie oot ollu semmosen sekopään kanssa joka puukotti itteensä? voi hyvä jumala... :o

onneksi pääsit karkuun :hug: :hug: :hug:

niin, onhan se niin että jotku ihmiset vaan on hulluja... jotku on jopa niin sekopäitä että satuttavat itteään ja syyttävät siittä kumppaniaan... :/ se on sairasta, toella sairasta... :(

Ja minä kun vain olen ollut huomaavinani viime aikojen julkisessa keskustelussa tekovälineen kieltämisen olevan ongelman ratkaisu.

aa... noniin... nytten mie tajusin siun pointin... viittaat kauhajoen tapaukseen tällä...

juuh, helppoahan se ois ku heinänteko jos ongelmat sillä katoais. vaan eipä se tekovälineen poisto taia sitä asiaa sen ihmisen päästä saaha poies :/ ja niin kauan ku se siellä päässä muhii, niin kauan on ongelma.

Yhteistyössä