no onko 33v vanha saamaan vauvan ja kannattaako...esikoinen silloin 7v...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piiku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piiku"

Vieras
Nyt olen siis tuon 32v ja esikoinen 6v. Toista lasta yritetty pari vuotta. Suurempiin hoitoihin ei ole nyt halua lähteä. Itse olin ajatellut että jos ei 32 ikävuoteen mennessä toinen tule, niin antaa olla ja alan syömään pillereitä uudestaan. Nyt kun tuossa iässä on niin tuntuu että ei ihan vielä ehkä haluaiskaan luovuttaa... :(

Vaikeita juttuja. Hirveän iäkäs en haluaisi olla pienen vauvan kanssa...

Jaa.... ehkä väärä henkilö vastaamaan kun me saatiin ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa lapsi kun olin 35 vuotias. Ja toinen lapsi tarkoitus hankkia lähivuosina ennen kuin olen 40v.

Ei hyvää päivää taas. Mä en voi ku ihmetellä näitä jotka pitää reilu 30-vuotiasta liian vanhana saamaan lapsia. Haloo!!!!

Mä täytän pian 34 enkä todellakaa pidä itteäni vanhana saamaan lapsia eikä pidä itteäni muutenkaan vanhana. Perkele.

No ei todellakaan ole liian vanha :) yksi ystävä odottaa parhaillaan esikoistaan ja on 37 vuotias. Sanoisinko että (minun mielestäni) 40 on se raja, että sen vanhempana en enää alkaisi tekemään.

Ei hyvää päivää taas. Mä en voi ku ihmetellä näitä jotka pitää reilu 30-vuotiasta liian vanhana saamaan lapsia. Haloo!!!!

Mä täytän pian 34 enkä todellakaa pidä itteäni vanhana saamaan lapsia eikä pidä itteäni muutenkaan vanhana. Perkele.

Miksi ihmeessä sä alat riehua noin, ap ei susta kirjoittanut vaan omasta tilanteestaan!

Ja joo ap, et ole liian vanha. Ymmärrän että voi tuntua siltä jos lukee palstalta ihmeellisiä kirjoituksia joissa haukutaan mummoäidiksi jne. Mutta tee niin kuin itsestäsi tuntuu hyvältä, älä välitä muiden mielipiteistä.

Mä oon 34 ja musta välillä tuntuu, että alan olla aika vanha. Kuopus on nyt 1 v. No, mutta tää on vain mun tunne, ei siis mun mielestä yleisesti ottaen 33 oo todellakaan liian vanha!

Minä kyllä sinuna kävisin selvittämässä syyn ettei kahden vuoden yrittämisen jälkeen ole lapsi lähtenyt alulle (vai onko esikoisen kohdalla jo käyty hedelmöityshoidoissa ja syy siis tiedossa?).

Yhteistyössä