No onko muita äitejä, jotka haluaa varmasti enemmän kuin yhden lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kahdelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kahdelle

Vieras
:wave: Täällä yksi ainakin! Itellä kaksi tyttöä reilun puolen toista vuoden ikäerolla. haluttiin ehdottomasti miehen kans heti perään toinen lapsi, ja onneksemme se meille annettiinkin :) Yksi lapsi olisi minusta jotenkin "orpoluku" ja itse säälin tietyllä tapaa näitä ainokaisia. Ehkä siitä syystä et itellä kolme sisarusta ja miehellä neljä eli on aika iso lähisuku meillä ja se on rikkautta jos mikä! Ja lisäyksenä vielä, et toivottavasti vielä joskus saadaan ainakin yksi lapsi vielä jos ei kaksikin, mut sitte kyllä riittäisi meille! :)

itsellä vasta yksi poika 5kk mutta seuraavaa jo yritellään.. oon aina halunnut paljon lapsia, hetkellisesti muutin mieltäni pojan synnytyksen takia (ei menny putkeen.. ) mutta nyt oon päässy asian yli ja ehdottomasti enemmän jos meille niitä vaan suodaan :)

itsellä vasta yksi poika 5kk mutta seuraavaa jo yritellään.. oon aina halunnut paljon lapsia, hetkellisesti muutin mieltäni pojan synnytyksen takia (ei menny putkeen.. ) mutta nyt oon päässy asian yli ja ehdottomasti enemmän jos meille niitä vaan suodaan :)

Meillä on kolme,vähintään kahdesta haaveilin koska itse olen ollut ainokainen.Ihanaa katsoa kuinka tärkeitä ovat toisilleen.Ekan ja tokan ikäero on vuosi ja keskimmäisen ja kuopuksen 4v 4kk.

Mä olisin halunnut toisen pienellä ikäerolla, mutta likka täyttää joulukuussa neljä eikä mitään tietoa saanko toista laista vai en. :| Mutta olen aina halunnut monta lasta.

meillä poika nyt 7kk ja kovasti puntaroin että koska olisi "oikea" aika seuraavalle,jos siis luoja suo :xmas: Välillä vain olen sitäkin tullut miettineeksi kuinka sitten jaksan kahden kanssa,mutta olen aina haaveillut kahdesta (minkäs teet jos seuraavaksi tulisikin kaksoset :laugh: )

Mä olen aina tiennyt, että haluan äidiksi. Se on ollut ainoa asia, jonka varmasti olen elämässäni tiennyt. 5 kertaa olen ollut raskaana, 3 lasta meille näistä on suotu. Ikionnellinen olen kolmikostani, mutta nyt taitaa olla vauvakuume eletty enkä enää meille lisää lapsia haaveile.

Minäkin haluan edelleenkin enemmän lapsia kuin yhden, vaikka tiedän etten tule koskaan saamaan. Emme kumpikaan luulleet että jäämme yhden lapsen perheeksi, mutta näin kävi ja sen kanssa elämme ja meidän ainokaisemme on elämämme valo ja ihme eikä yhtään tarvitse häntä sääliä! Oikeastaan en silti kaipaa lapsiperhe-elämää enempää, olen iloinen ja tyytyväinen omaamme näin, mutta silti sydämessäni on kohta joka on tyhjä, se on sen puuttuvan lapsen kokoinen kohta. Tuota on vaikea selittää ja varmasti vielä vaikeampi ymmärtää.

Täällä myös yksi.

Tällä hetkellä ainoa lapsi on nyt n. 1 v. Häntä yritettiin 5 vuotta ja vasta ICSI-hoito toi kaivatun ensimmäisen plussan. Toisen yrittämistä on aloiteltu: ensimmäinen PAS ei tärpännyt, toista hoitoa yritetään, mutta ovulaatio vaihtelun vuoksi hukassa. Toivottavasti ei tarvitse taas viittä vuotta tahkota, sillä ikä loppuu kesken. Haaveissa olisi 3 lasta, mutta yksi kerrallaan on pakko ottaa tai pää hajoaa.

Fleur de la Cour: ymmärrän täysin, sydämessä on tyhjä kohta.

Yhteistyössä