A
a
Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen..... vai onko pyöräily semmonen laji joka vaan kohottaa kuntoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Pyöräilyä on ulkona hankala harrastaa sellaisella intensiteetillä että se kiinteyttäisi tai kuluttaisi kaloreita merkittävästi.
Pyöräily on kyllä hyvä kunnon ylläpitoon ja erinomainen tapa liikkau paikasta toiseen.
Kyllä yksikin laskuri väitti, että 18 kilometrin tuntivauhtia pyöräillessä kuluttaisi n. 400kcal/h. Esimerkiksi minä pyöräilen vähän alle 2h (30km) päivässä ja jos nyt ajatellaan, että kulutan vaikka vähintään 300kcal/h, niin kyllä se 600kcal on aika iso kulutus päivittäin lisättynä muuhun kulutukseen. Ja kyllä mä väitän että näkyy mulla myös pohkeissa, reisissä ja takapuolessa että pyöräilen paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ei:Pyöräilyä on ulkona hankala harrastaa sellaisella intensiteetillä että se kiinteyttäisi tai kuluttaisi kaloreita merkittävästi.
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Spinningiin, hiki lentaa, rasva palaa ja lihakset kasvaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kyllä mä väitän että näkyy mulla myös pohkeissa, reisissä ja takapuolessa että pyöräilen paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Spinningiin, hiki lentaa, rasva palaa ja lihakset kasvaa!
En pääseLasten takia on pysyteltävä joko juoksussa tai pyöräilyssä koska pääsen lenkille vasta sit ku lapset nukkuu ja mies tulee töistä kotiin. Eli tähän aikaan illasta :/ Juoksusta en niin välittäis, siks tästä pyöräilystä kyselen.