No onko täällä ennää kettää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan. Vauva ja koira nukkuu. Mies pikkujouluissa. Mun pitäis mennä nukkumaan tai ainakin tehdä koulutyötä jos tässä meinaan valveillä kökkiä... ja Pk-seudulta ollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Kymenlaaksossa - katselen elokuvaa ja oon tässä koneella. Mies torkkuu sohvalla ja penat sängyissään... kuopuskin taitaa just nukahtaa uudestaan, ku äsken heräs "jumppatauolle".

Mistä päin Kymenlaaksoa olet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Kymenlaaksosta ja kunhan jumitan koneella, kaikki muut nukkuu jopa kissakin rauhottui lopulta tunnin riehumisen jälkeen....

Kolmas Kymenlaaksosta. Täällä vietetään näköjään valvojaisia.

Juu, esikoinen kävi just sanomassa ettei pysty nukkumaan kun hänen makkarissa on liian valoisaa....huomenna marssin kauppaan ja ostan pimentävät valoverhot ...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Lappajärvi?

Tarkoitatko Lapinjärveä?
Lappajärvi on joaain ihan muuallapäin Suomea, Lapinjärvi on tuossa toisella puolen meittiä, ja se taitaa kuulua, ja kuuluukin Itä-uusimaahan, ei Kymenlaaksoon.
Entistä Elimäkeä on tää kunnanosa, missä mie oon.

Tai jos se oli heitetty mulle, mut lainas vahingossa toista viestiä?
Mä nimittäin olen Lappajärven naapurissa

:wave:
 

Yhteistyössä