S
sama mutta toisinpäin
Vieras
Ei meilläkään mies saa mennä baareihin. Ne juoksut on juostu aiemmin ja mitään tarvetta ei pitäisi olla baarissa notkumiselle. Jos ei mennä yhdessä niin ei ollenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama mutta toisinpäin:Ei meilläkään mies saa mennä baareihin. Ne juoksut on juostu aiemmin ja mitään tarvetta ei pitäisi olla baarissa notkumiselle. Jos ei mennä yhdessä niin ei ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikä se alkoholi ole mulle niin tärkeää, viime kerrasta oli 2 vuotta kun otin mitään!
Se vain todella ärsyttää että mies ei tajua että minä itse määrään itsestäni, tiedän missä raja kulkee, ei mulle tarvi tulla sanomaan paljonko voin juoda kun tiedän itsekin!
Alkuperäinen kirjoittaja sama mutta toisinpäin:Ei meilläkään mies saa mennä baareihin. Ne juoksut on juostu aiemmin ja mitään tarvetta ei pitäisi olla baarissa notkumiselle. Jos ei mennä yhdessä niin ei ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja baariin meno ei tarkoita mulle sitä että juodaan ja örvelletään. Haluaisin joskus todella harvoin kuten jo aiemmin mainitsin käydä siskon tai ystävien kanssa viettämässä iltaa, ottaa pari ja jutella ja pitää hauskaa, ja toki hauskaa voi pitää ilman alkoholia mutta en ole kuitenkaan mikään absolutisti joten miksipä ei pari siideriä voi nauttia ystävien kanssa...
ehkä jonain päivänä saan tähän "luvan"
Alkuperäinen kirjoittaja västäräkki taivasalla:jos jotain sattuu voipi joutua tekemisiin sosiaalitanttoen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niinpä, mies on mustasukkainen, omistushaluinen kontrollifriikki, joka haluaa määrätä kaikesta, ihan kaikesta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no odottakaas,kysyin mieheltä txt että mikä tämä homma on, saas nähdä mitä vastaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tästä puhutaan kotona, kerroin vain txt että haluan puhua tästä kun tulee kotiin
ei me nyt mitään aleta puhumaan txt!
Alkuperäinen kirjoittaja jeesustelijoita:Hoh hoh.
Pieni hiprakka kotona ollessa ei tee kenellekään mitään. Vähiten sille lapselle joka NUKKUU.