No onkos tässä tämmöisessä nyt mitään rajaa enää.

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Nurmikko rehottaa ja voikukat kasvaa jo 20 cm korkeina (jos ei kohta 30), mutta koko viikkoon ei pääse ajamaan, kun ei tuo saakelin vesisade osoita mitään häipymisen merkkejä. \|O

Kukkapenkistä on kanssa noussut sateen ansiosta vaikka minkälaista öttimönkiäistä kasvamaan, mutta ei niitäkään tuonne sateeseen pääse kitkemään.

Samputti. Mulla menee kohta hermo. En sitten yhtään jaksaisi vesisadetta näin montaa päivää peräkkäin. :kieh:

Ja varmasti olen yksin ajatuksineni. Muuthan ihan rakastaa vesisadetta, eikös? :saint: <br><br>

Jos yhtään lohduttaa, niin meillä kanssa voikukat kukkii oikein komiasti pihamaalla eikä voi nurmea leikata, kun jatkuvasti sataa. Onneksi sentään viikonlopuksi luvattu poutaa.

mulle on tällä hetkellä ihan sama sataako vai paistaako kun poika on kipeä...toisaalta ehkä tuo sade on tällä hetkellä parempi niin ei harmita tää sisällä nysvääminen.

ylensä kyllä sadekeli ottaa tosi pahasti pattiin.... sisällä meinaa kuolla tylsyyteen, varsinkin monta päivää peräkkäin.

laita sadetakki niskaan ja painu pellolle kitkemään!

No ei rakasta sadetta ei mutta viikonlopusta eteenpäin muutaman viikon ajan voisi aina öisin sataa ja päivät olla pilvisiä. Meillä kun tarkoitus istuttaa nurmikko niin ei saisi kovin helteitä tulla.... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:36 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
Nurmikko rehottaa ja voikukat kasvaa jo 20 cm korkeina (jos ei kohta 30), mutta koko viikkoon ei pääse ajamaan, kun ei tuo saakelin vesisade osoita mitään häipymisen merkkejä. \|O

Kukkapenkistä on kanssa noussut sateen ansiosta vaikka minkälaista öttimönkiäistä kasvamaan, mutta ei niitäkään tuonne sateeseen pääse kitkemään.

Samputti. Mulla menee kohta hermo. En sitten yhtään jaksaisi vesisadetta näin montaa päivää peräkkäin. :kieh:

Ja varmasti olen yksin ajatuksineni. Muuthan ihan rakastaa vesisadetta, eikös? :saint:

et ole.. mä kans odottelen et olis sellainen päivä et vois nurmikon ajaa.. on jo meenaan ihan törkeän näköinen. kasvaa näin alkukesästä viel ihan törkeää vauhtia. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:42 Gluteus maximus kirjoitti:
kaunis hellepäivä ainakin täällä :p :wave:

Jahas, mihinkäs päin me tästä lähdetään sadetta karkuun? :D

...ja niin, mulla ei muuten edes ole sadetakkia. :snotty: Eli ei auta vetästä sitä niskaan ja lähteä kukkapenkkiin. Mutta sitten taas ei se touhu niin houkuttelevaa sadekelillä olekaan kuin auringonpaisteella, jotta ei niin haittaakaan, että ei ole sadetakkia... :snotty: Kieroa tämä mun ajatusmailma. ;)

Mutta silti. Kun tuo piha siistiytyis niiiiiin hirmusesti vaan jos sais nuo voikukat tuolta niittää. Mikään puska ei näytä miltään, kun ei ne tuolta rehotuksen seasta edes erotu. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:40 Wilma-73 kirjoitti:
No ei rakasta sadetta ei mutta viikonlopusta eteenpäin muutaman viikon ajan voisi aina öisin sataa ja päivät olla pilvisiä. Meillä kun tarkoitus istuttaa nurmikko niin ei saisi kovin helteitä tulla.... :whistle:

Hmm.. no mullakin kyllä on tossa noita länttejä paikkailtu (=uudelleen istuteltu), jotta ei kai nekään ihan hellettä kaipaisi... Mutta vois kai sitä edes vähän valoa pihalla pilkahtaa... :snotty:

Aurinkooooooooo, missä sä ooot? Tuu jo... B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:16 huppaloora kirjoitti:
Viikate esille.. Sillä onnistuu pistämään matalaksi vaikka mitä -kaatosateessakin :D

Mut sit taas pitäs mennä tonne kastumaan. :snotty: Kun taas aurinkoisena päivänä samalla tulis vähän rusketuttua..

Mitäs jos mä sulan sateessa niin kuin sokeri? :saint:

Yhteistyössä