No onpas mulla hyvä "ystävä".....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Kannattaisko vaan suoraan laittaa välit poikki vai mitä ihmettä? Olen kyllästynyt siihen, että tämä henkilö vähättelee minua jatkuvasti... Kun minulla pyyhkii hyvin pitää piikitellä ja yrittää loukata.. Tai koittaa sotkea vaihteeksi minun ja mieheni suhdetta keksimällä miehestäni kaikennäköistä p*skaa..On tehnyt sitä muillekkin suhteilleni.. Kuulemma kaikki miehet ovat kiinnostuneet minusta vain saadakset hänet mm. mustasukkaiseksi.

Nyt kun miettii miksi olen tuhlannut monet vuodet tuollaiseen ihmiseen? Hän ei koskaan kuuntele mitä minä sanon, aina puhuu päälle ja keskustelu on hänessä ja hänen asioissaan. Kun minulla on viakea paikka minua ei tarvitse kuunnella vaan minun pitää jopa keskellä yötä herätä hänen itku puheluihinsa. Mikään ei ole tämän rouvan vika vaan toisten.. Tuntuu ettei kaikki ole ihan kunnossa, varsinkin kun hän miettii ääneen ketä voisi käyttää hyväksi ja mitenkin.. (?)

Harmittaa hänen miehensä puoleta joka on minun ja mieheni hyvä ystävä.. Tätä kohtaan vielä kamalampi.. Yrittää mollata ja nolata miehensä aina meidän nähden ja kontrolloi tämän menoja ja ystäviä.

Tulin hiljattain raskaaksi ja kun kerroin onnellisena hänelle tämä vaan irvisteli vaikka tiesi miten kauan olen lasta toivonut. Nykyään sanon hänelle suoraan tai vastaan, en jaksa mielestellä sun muuta ja sen jälkeen hän ei ole halunnut viettää aikaa kanssani.

Tämä oli tälläinen pakko avautuminen nyt ja johonkin. En itsekää ole täydellinen, mutta harmittaa kun monet vuodet tuhlannut ja katsellut hänen käyttäytymistään.

Älä harmittele enää. Olet tehnyt selväksi, ettet enää alistu sellaiseen sontaan, pidä tuosta asenteesta kiinni. Tuollainen ihminen, jota juuri kuvailit, ei tule ikinä itsekkyydestään parantumaan. Tai ainakaan en ole koskaan tuollaisissa mitään muutosta parempaan havainnut.