NO, paljokos jää käteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole nyt vuosikausiin jäänyt mitään kunnolla, kun työnantaja kävi tekemään 20 % palkanalennuksen sillai yhtäkkiä mitään etukäteen informoimatta. Näppejä on sen jälkeen nuoleskeltu ja velkojen maksu se vasta helpoksi muuttuikin.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
kun on ihan kaikki laskut, vuokrat tms maksettu, meillä vajaa 200e/kk että näi, 2 aikusta, 2 lasta(1v,4v.)

Täytyypä ihan laskea:

Käteen jäävät tulot n. 3000 euroa, siitä 770 kuussa asumiseen (sis. vesi + sähkö), ruokaan 600, puhelinlaskuihin 50 euroa, vakuutuksiin 30 euroa, bussilippuihin 100 euroa, harrastuksiin 100 euroa, päivähoitomaksuihin 300 euroa. Muihin menoihin pari kolme sataa kuussa. Käteen jää vajaa tonni.

Nelihenkinen perhe (2 lasta + 2 aikuista)

1400? vuokran ja mahdollisen sähkön jälkeen, netti ilmainen ja omaa autoa ei ole.
Mies työtön ja minä toistaiseksi vanhempainrahalla, tosi tuo ilo loppuu ensi kuussa ja sitten töihin.
Lapsia 3 kpl.

Ei mitään hajua...mä en tiedä paljon meiän menot kuukaudessa vaikka itse KAIKKI laskut maksankin...se tässä just jännittäkin kun jään kotihoidontuelle ensi viikolla :) ei todella tietoa miten se raha riittää..sen näkee!

Yhteistyössä