No paljonkos teillä mene rahaa kuussa kosmetiikkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kyllä ihan joka kuukausi tuu ostettua kosmetiikkaa....Kun en jaksa meikata päivittäin niin ei meikkejä kulukkaan niin paljoa :D Parin kk:n saldo on ehkä 10-15e jos sitäkään..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10 ? paikkeilla varmaan,shampoo,hoitoaine,suhkusaippua,dödö ja hammastahna

Kuinkapaljon kulutat niitä, kun en mä osta kuin jonkun kerran vuodessa noita meidän 6 henkiselle perheelle :o Eli ei niihin vuodessakaan mene kuin muutama kymppi.

no en osta joka kuukausi kosmetiikkaa. Mutta jos suunnillen jakais 12 kuukaudelle nuo menot niin varmaan olis about 15? kk ja sisältäis kaikki shamppoot, hoitoaineet, hiusvärit, ihorasvat, hammastahnat, dödö jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
tanaan meni 50 e, ostin 2 hajuvetta itselleni. Minulla saattaa menna 100-200 e kuussa, pitaen sisallaan myos kampaamosta ostetut pesuaineet, hoitoaineet, lakan, aurinkosuojan.

No hyvä että täällä on edes yks jolla menee suurin piirtein yhtä paljon kuin mulla rahoja kosmetiikkaan..

Aika tosi vähän. Mulla on vieläkin kaapissa pilvin pimein edustajien lahjuksia kosmetiikasta ja pesuaineista, hammasharjoista ja vaikka mistä purkeista ja puteleista. Ripsareitakin on varmaan 4 erilaista yms.yms.

Ja mulla on vielä ihan häiriintynyt nenä kaiketi, sillä rakastan suihkusaippuana sitä coop extran halpis juttua, joka maksaa rapian päälle euron purkki....

Joskus ei yhtään, joskus menee satanenkin kuussa.
Olisko keskimäärin n.40-50?/kk.

Mie en ymmärrä näitä joilla ei mee yhtään, inhottavaa jos joku ei ees käytä dödöä tai shampoota. Vai luokitellaako ne sit hygieniatuotteiks eikä kosmetiikaksi?

Kuukausittain ei yhtään. Rasvat sun muut kestää useita kuukausia... RIpsiväriä kuluu eniten, enkä sitäkään sentään kuukausittain osta, muutaman kuukauden välein. Silloin kun hankin jotain, niin kerralla saattaa mennä 10-50e riippuen mitä kaikkea investoin.

Kai joku 30e ehkä, vaikea sanoa. Ripsarin ja meikkivoiteen joutunee ostamaan joka toinen kk, muut meikit kestävät pidempään. Hiustenhoitotuotteetkin kestävät yleensä ehkä 1,5-2kk.

Yhteistyössä