No paljonkos teillä mene rahaa kuussa kosmetiikkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtelee aika paljon, mutta viimeisen kuukauden aikana oon ostanut ainakin meikkivoiteen, puuterin, ripsarin,rajauskynän, dödön, shampoita, hoitiksia, lakkaa, kuorintavoidetta, huulikiillon eli ainakin 75?, luultavasti enemmänkin, ei jaksa kaikkia muistaa..
Lapsensaannin jälkeen on huomattavasti vähentynyt tuo kosmetiikan käyttö. Kampaajallakin tulee käytyä tosi harvoin, kosmetologilla ei enää ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie en ymmärrä näitä joilla ei mee yhtään, inhottavaa jos joku ei ees käytä dödöä tai shampoota. Vai luokitellaako ne sit hygieniatuotteiks eikä kosmetiikaksi?

No kestäähän ne nyt aika pitkään :o Ei niitä koko ajan tartte ostella

Ei mulla kestä shampoo, hoitoaine eikä deodorantti kuukauttakaan. Ja mielestäni ihan normaalisti niitä käytän... :snotty:

Vaikea arvioida kuukaudessa, ostan mitä ostan kun tartteen enkä kauheesti muista paljon mennyt..

Hiuksiin ei mene kuin perus shampoo ja hoitoaine, hajuvettä en käytä kuin tosi harvoin. Joka arkipäivä meikkaan, en osta halvimmasta päästä mutta en kalleimmastakaan.
Huulirasvaa ja huulikiiltoa menee paljon =)
n.Kaksi kertaa vuodessa menee n.150? kun ostan ihonhoito tuotteet.

Kosmetiikkaan... no ensiksikin en lue noita shampoita ja hammastahnoja kuuluvaksi kosmetiikkaan, vain pelkät meikkituotteet niitä on. Eipä mene kuukausittain rahaa moiseen, ostan ehkä parilla kympillä VUODESSA.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie en ymmärrä näitä joilla ei mee yhtään, inhottavaa jos joku ei ees käytä dödöä tai shampoota. Vai luokitellaako ne sit hygieniatuotteiks eikä kosmetiikaksi?

No kestäähän ne nyt aika pitkään :o Ei niitä koko ajan tartte ostella

Ei mulla kestä shampoo, hoitoaine eikä deodorantti kuukauttakaan. Ja mielestäni ihan normaalisti niitä käytän... :snotty:

kyllä mulla kestää pari kuukautta ainakin. Hiukset pesen joka toinen päivä ja dödöä laitan aina aamuisin. Hiusvärin ostan parin kuukauden välein, meikkejä ostan pari kertaa vuodessa, meikkaan silloin kun jaksan :whistle:

no viime kuussa meni 130 euroa,sitä edeltävänä 70 ja tässä kuussa menee yli 90. Myyn kyllä eteenpäin osan,kun tilaan tukkuhintaan,mutta itselle ja ukollekin jää joka kuukausi ihan kivasti purkkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Kuukausittain ei yhtään. Rasvat sun muut kestää useita kuukausia... RIpsiväriä kuluu eniten, enkä sitäkään sentään kuukausittain osta, muutaman kuukauden välein. Silloin kun hankin jotain, niin kerralla saattaa mennä 10-50e riippuen mitä kaikkea investoin.

ihan justiinsa näin täälläkin =)
toki shampoota ja deodoranttia tulee ostettua kuukausittain ja useemminkin, mutta lasketaanko ne tähän ? :D

hmm,joka kuukaus ei mene mutta parin kuukauden välein shampoot ja hoitoaineet kampaajalta,sit tietty dödöt.menee 20-50 euroa.pari kertaa vuodessa meikkejä ja menee mitä menee.

aika vaikea kysymys...hmmm. no, dödön ostan 2 kertaa vuodessa, yht. 40 egeä. tilaan dermosililtä 4 kertaa vuodessa á 50 egeä, yht 200/vuosi. kampaamossakäyntiä ei lasketa, mutta sieltä ostan tukka-aineita varmaan satasella vuodessa. kaupasta satunnaisesti huulirasvaa, ihorasvaa tms, ehkä 50/vuosi.
ainiin, hajuvettäkin tulee joskus ostettua, ehkä kerran vuodessa eli n.50 e.
meikkejä ostan toooosi harvoin, ku ostan laatua, joka kestää vuosia.
sanotaan nyt, että kanebo per vuosi eli mitähän se maksaa...hmmm, sanotaan siis vaikka 50 e vuodessa meikkeihin.
about 40 egeä kuussa siis. mutta dermosilin tuotteita kyllä käyttää koko perhe, joten ehkä minun osuus ois 30-35e/kk.

Shampoot, hoitoaineet, meikit, hiuslakat, ihovoiteet maksaa mulle varmaan noin 100 - 150 e/vuosi.
Ostan hiuslakat ja shampoot kampaamosta, meikit on Lumenea samoin kasvovoiteet, paitsi vartalolle ihan perusvoiteet apteekista.
Oon kai aika pihi...

Yhteistyössä