no perhana. on se pakko pistää perjantain kunniaksi se perinteinen eli MITÄPÄ PÄÄLLÄ, LASISSA & LAUTASELLA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
onhan nyt perjantai ? :laugh: no anyway miulla ovat HenkkaMaukan mammamalliston legginsityyppiset siniset farkut ja musta narutoppi, uudet supermukavat mustat hinkinkannattimet, musta/valkoiset pallopikkarit, muotopuolet pinkit villasukat & pari leopardikuosillista, pinkkiä hiuspinniä mitenkuten kiinni päässä . lautasella pari palaa fazerin sinistä, lasissa fantaa ja olen hirveen, hirveen sokerihumalassa :p

Viimeksi muokattu:
Mie uskoisin että nyt on perjantai :D

Päällä: Pinkit Betty Boob-velourpöksyt, tummanharmaa hihaton toppi. Alusvaatteet :)Hiusket ponnarilla.
Lautanen:Tyhjä
Lasissakaan ei oo ku maidon jämät..ja mukissa kahvin lopuskat.

Lasissa on valkovenäläistä, lautasella ei mitään, myöhemmin juustoja ja suolakeksejä.
Päällä on mustat alkkarit, siniset farkut, vaaleansininen toppi ja pitkähihainen läpinäkyvä
tunikka, ei sukkia.
Hiukset kiinni löysällä nutturalla, pari sormusta, nomination rannekoru, korvikset punaisilla
kivillä ja miun kestosuosikki kultainen horoskooppiriipus.

Viimeksi muokattu:
Päällä on 50-luvun teryleenimekko, kimaltava sellainen, sukkahousut ja villasukat.
Lautasella oli äsken perunapiirakka ja munavoita.
Mukissa kuumaa mustaa kahvia ja vesilasi tuossa vielä keikkuu.

Musta legginsit, me&i medaljonkitunika vaaleansinipohjainen, vaaleat rintsikat, valkoiset alkkarit, mustat sukat

Just nyt ei lautasella mitään, eikä lasissakaan.
Kohta vois tehä pari lämmintä voileipää ja juoda vaikka mehua

mustat ikivanhat jumppahousut, (on pirun mukavat päällä :D) vaaleen siniset alkkarit, sininen löysä yöpaita, (joka yltää puoleen reiteen) ja violetit villasukat. Tukka villisti ponnarilla, joka tarkottaa sitä, että tukaa sojottaa ties mistä ja miten :D lautasella eikä lasissa vielä mitään, mutta tarkotus olis hetken päästä hakee kanasalaattia jääkaapista, juoda lime-sitruunalimpparia (kunhan saan muksun nukkuun) ja vois tässä nautiskella muutaman suklaavanukkaankin :D ja on tuolla jääkaapissa kaura-omenapaistosta ja vaniljakastikettakin :D (raskaana olen siis, ja koti-iltaa vietän rauhallisesti telkkua tuijottaen ku mies on rellestämässä)

Sinapinkeltainen villaneule, mustat pillihousut, lasissa kuivaa omenasiideriä ja lautaselle lähden juuri hakemaan pizzaa. Sipsejäkin tuossa vieressä on, ja dippiä.

Mulla on lasissa mehukatti-mehua (sitä tavista), lautasella ei mitään, ja päällä samat vaatteet ku eilen, eli luonnonvaalea tunikamittainen neule ja harmaat neulelegginsit ja valkoiset pörrösukat. :)

mustat ikivanhat jumppahousut, (on pirun mukavat päällä :D) vaaleen siniset alkkarit, sininen löysä yöpaita, (joka yltää puoleen reiteen) ja violetit villasukat. Tukka villisti ponnarilla, joka tarkottaa sitä, että tukaa sojottaa ties mistä ja miten :D lautasella eikä lasissa vielä mitään, mutta tarkotus olis hetken päästä hakee kanasalaattia jääkaapista, juoda lime-sitruunalimpparia (kunhan saan muksun nukkuun) ja vois tässä nautiskella muutaman suklaavanukkaankin :D ja on tuolla jääkaapissa kaura-omenapaistosta ja vaniljakastikettakin :D (raskaana olen siis, ja koti-iltaa vietän rauhallisesti telkkua tuijottaen ku mies on rellestämässä)

ai nii.. on mulla juustonaksujakin :DD

Mustat jazzhousut, musta toppi ja musta-violetti kietaisupaita.
Lasissa punaviiniä.
Lautanen on jo tyhjä, siellä oli possua, paprikaa ja sipulia hapanimeläkastikkeessa. Jälkkäriksi nipistin kakunkoristeiksi tarkoitettuja karkkeja.

Punaruudulliset pyjamahousut, lohenpunainen toppi ja puna-mustaraidalliset polvisukat makkaralla nilkassa. Kahvia ja Lidlin kanelikorppuja (jotka oli männä viikonloppuna tarjouksessa niin kokeeksi ostin. Ei hassumpia.).

Yhteistyössä