No pitäskö nyt soittaa lastensuojeluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itchie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itchie

Vieras
Se uus laki kun vissiin sanoi että herkemmin pitäs ilmottaa..

Puistossa oltiin ja sinne tuli pienet koululais-sisarukset. Iloisena leikkivät karusellissa ja sitte niiden isä (kalju 4-kymppinen äijä) k'veli kadulla ja huusi niille ihan hirveällä äänellä jotain ja kukaan ei kuullu että mitä kun tuuli niin kovasti. No nää lapset jatko leikki. Isi jatko matkaa. Kohta se karju uudestaan ja lapset kuulikin ja lähti nurmikon poikki oikasemaan isän luo. Isä karjuu että eiku kiertäkää tien kautta kun tässä ojassa on vettä. (ihan olematon lätäkkö) No lapset vähän pyöri siinä, isä jatko matkaa ärsyyntyneenä. Lapset juoksi ojan yli kun ei isi nähny. katoivat näkyvistä.

Oli niin vihasen näkönen äijä, että pieksiköhän se lapset kotona... :whistle:

Jos minunkin huutamisestani joka kerta joku soittais lastensuojeluun, niin joutuisivat käymään meillä joka päivä. Älä kuule rupea kuvittelemaan että äänenkäyttö olisi samaa kuin pahoinpitely tai laiminlyönti. Kuulosti enemmänkin siltä, että isä huolehtii... ettei muksut juokse kaikkia kuralammikoita ja kastele itteään...

Olisko sulla jotain muuta tekemistä kuin soitella sossuun?

joku ois mustakin voinu tehä ilmotuksen: olin tytön kans menossa pankkiin, kun tyär yhtäkkiä keskellä katua päättää että empähän pidä äitiä kädestä kiinni ja jään tähän! :o siis keskelle katua!! no, minä sitten aikas tiukkaan sävyyn selvensin tytölle, että äitiä pidetään kadulla kädestä, ja "väkisin" raijasin sen siittä sitten pyörätielle. sain paheksuvia katseita, mut mitä siinä ois sitten pitäny tehä?! hyssytellä että "noh noh, auto saattaa tulla päälle, tulisko se äitin kulta nyt? ai et, no saat sie siinä katsella maailman menoa".. no joo.. :ashamed: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
joku ois mustakin voinu tehä ilmotuksen: olin tytön kans menossa pankkiin, kun tyär yhtäkkiä keskellä katua päättää että empähän pidä äitiä kädestä kiinni ja jään tähän! :o siis keskelle katua!! no, minä sitten aikas tiukkaan sävyyn selvensin tytölle, että äitiä pidetään kadulla kädestä, ja "väkisin" raijasin sen siittä sitten pyörätielle. sain paheksuvia katseita, mut mitä siinä ois sitten pitäny tehä?! hyssytellä että "noh noh, auto saattaa tulla päälle, tulisko se äitin kulta nyt? ai et, no saat sie siinä katsella maailman menoa".. no joo.. :ashamed: :/

minut voi tämän tekstin perusteella kanssa ilmoittaa, tosin meidän pikku-herra heittäytyi makaamaan kesken tien ylityksen ja jouduin väkisin rimppuilevan ja huutavan ipanan kantaa tien yli... että silleen.. odottaa innolla murrosikää.. huoh.

Mää osaan olla kans tosi vihanen. :D Jos ton perusteella pitäs soitella, niin meillä ois varmaan jonoa kohta ovella.

Muokkaus... Hui, siis kalju! Juoksitko karkuun??? Tuo sana kalju kyllä liittyy oleellisesti potentiaaliseen hakkaajaan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Itchie:
Se uus laki kun vissiin sanoi että herkemmin pitäs ilmottaa..

Puistossa oltiin ja sinne tuli pienet koululais-sisarukset. Iloisena leikkivät karusellissa ja sitte niiden isä (kalju 4-kymppinen äijä) k'veli kadulla ja huusi niille ihan hirveällä äänellä jotain ja kukaan ei kuullu että mitä kun tuuli niin kovasti. No nää lapset jatko leikki. Isi jatko matkaa. Kohta se karju uudestaan ja lapset kuulikin ja lähti nurmikon poikki oikasemaan isän luo. Isä karjuu että eiku kiertäkää tien kautta kun tässä ojassa on vettä. (ihan olematon lätäkkö) No lapset vähän pyöri siinä, isä jatko matkaa ärsyyntyneenä. Lapset juoksi ojan yli kun ei isi nähny. katoivat näkyvistä.

Oli niin vihasen näkönen äijä, että pieksiköhän se lapset kotona... :whistle:

No ei sitte taas menny minun huumori kelleen perille.. :whistle:

Yhteistyössä