no sepäs ketju poistui nopiasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Ja sekös mua harmittaa :D mielellään tietäisin syyn siihen että mikä näitä akkoja täällä vaivaa kun ollaan NIIN yh-vastaisia :xmas:

ne on meille vaan niin kateellisia,,voidaan vaikka viedä niitten ukot :snotty:

Niin tai sitten osa yh:oita penää koko ajan lisää rahaa ja tukia, jotta niillä olis elintaso joka on parisuhteessa elävilläkin, mikä on mahdottomuus (onhan se eri yhdet kuin kahdet tulot) niitäkin ketjuja on nähty joten varmaan vastareaktio tälle luulen..

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Niin tai sitten osa yh:oita penää koko ajan lisää rahaa ja tukia, jotta niillä olis elintaso joka on parisuhteessa elävilläkin, mikä on mahdottomuus (onhan se eri yhdet kuin kahdet tulot) niitäkin ketjuja on nähty joten varmaan vastareaktio tälle luulen..

Kyllä täällä myös ydinperheelliset rahaa naukuu.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja sekös mua harmittaa :D mielellään tietäisin syyn siihen että mikä näitä akkoja täällä vaivaa kun ollaan NIIN yh-vastaisia :xmas:

Mä epäilen että tää just on se syy. Voi mies parkaa kun joku munan- ja rahanahne yh-äiti vie ne :xmas: Ikinä täällä ei nähdä metsää puilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:

Kyllä täällä myös ydinperheelliset rahaa naukuu.

Joo ja niitä haukutaan yhtäapahasti, menkää töihin luuserit, miks hoidatta lapsianne kotona jne.. sit tulee ketjuja jossa hakutaan töissä kävijöitä jne.. piiri pieni vaan pyörii..

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Mä epäilen että tää just on se syy. Voi mies parkaa kun joku munan- ja rahanahne yh-äiti vie ne :xmas: Ikinä täällä ei nähdä metsää puilta.

Niin yh:than on se "haluttavin" nais muoto miehestä.. :laugh: kun kuullu yh:hoilta et vaikee löytää miestä.. noh ehkä tunnen vääriä yh:ta ;)

Tosiaan, omituista. Eihän tuossa mitään pahaa ollut.

Mutta minä poikkesin tavoistani, kommenttini ei sisältynyt kuvaa aasialaisnaisesta. Ehkä mode järkyttyi? :unsure:

Korjaan asian.
jkforum1587227390.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä