No tää on kyllä epäreilua...

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36

Ukkokullan kaverit oli täällä eilen pelaamassa. Viiminen lähti kahen jälkeen, nukkumaan mentiin kolmen maissa. Tai siis ukko meni, mä yskin vielä ku aamu-neljän radio uutiset alko. Oon siis kipee, olin jo eilen.

Klo 6.39 heräs poika. Ja kukas sen kanssa joutu nousemaan? No minä. Ukko nukkuu.

Ja mä oon niin pöllö, etten mä osaa ees nukkua päikkäreitä. Ei oo reiluu. Kipeenä ja alle 3h yöunet. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ukko ylös vaan ja sinä vällyjen väliin

Olishan se noussu, jos olisin tiukasti käskeny. Ja sit olis kiukutellu koko päivän. Helpompi oli nousta ite. :/

miksi se on aina niin että nainen tekkee...oli vaikka pää kainalossa..
meillä on se on myös noin...

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
miksi se on aina niin että nainen tekkee...oli vaikka pää kainalossa..
meillä on se on myös noin...

:hug:

Sanos muuta. Mä oon ollu jo useemman päivän flunssassa ja kuumeessa (mitä en yleensä oo, mut kuulemma imetys alentaa vastustuskykyä(?)), mut mies on sitä mieltä, ettei mussa mitään vikaa oo. "Ihan terveeltähän sä näytät!". :headwall: Mies ku ekan kerran yskäsee, ni on vähintäänki hinkuyskä, tuberkuloosi ja keuhkokuume ja kuolema tulossa minä hetkenä hyvänsä. :whistle: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
voi teidän ukkoja.. en voisi kuvitella tuommoista tilannetta meillä.. tiedän, ei lohduta teitä yhtään, mutta sano sille miehelles, että ajattelis joskus muittenkin persettä ku omaansa :(

Eiköhän ne mielessä vilahda aina välissä. Naisten varsinki. ;)

no hyvä asenne sulla on asiaan :D ei muuta ku kivaa päivää ja anna miehen nukkua, ettei sitten kiukuttele sulle ;)

Mutta mitä ihmettä, täällähän oli useampiakin miehiä männä viikolla todistelemassa, miten paljon empaattisempia miehet on. Ovat valmiita hoivaamaan kipeää vaimoaan ja antaa tämän levätä. Missä ne kaikki nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mitä ihmettä, täällähän oli useampiakin miehiä männä viikolla todistelemassa, miten paljon empaattisempia miehet on. Ovat valmiita hoivaamaan kipeää vaimoaan ja antaa tämän levätä. Missä ne kaikki nyt on?

meillä? =)

meillä? =)

Montako sä olet hamstrannut :o???

;)

No ei oo täällä ainakaan näkyny! :laugh:

Kerran kyllä pakotin jäämään kotiin hoitamaan mua, ku olin raskaana ja iski joku pöpö. Puoltoist vuorokautta makasin vessan lattialla enkä pytyny liikkumaan. Siinä tilassa olis ollu hankala ulkoiluttaa koiraa. Muuten ei mitään saumaa, että olis kotiin jääny. |O

meillä? =)

;)

mä meinasin lähinnä sua ja mua?? :D ei ttäällä ihan kovin montaa ole... :D

;)

mä meinasin lähinnä sua ja mua?? :D ei ttäällä ihan kovin montaa ole... :D[/quote]

Pakko tässä tilanteessa myöntää, että mun yksilöni on kehittynyt viime vuosina ;). Olin pe pikkujouluissa (suunnilleen ainoa humalatilaan päättyvä meno vuodessa) ja eilisen sain levätä rauhassa. Mies nousi lasten kanssa ja oli heidän kanssaan päivän. Mutta jotta ei kuulostaisi liian seesteiseltä, pyykit ja tiskit yms jäi kyllä hoitamatta. Mies nukkuu nyt, mä nousin aamulla, tiski- ja pesukone on hommissa. Kun lastenohjelmat loppuu, alkaa siivoilu.

no hyvä asenne sulla on asiaan :D ei muuta ku kivaa päivää ja anna miehen nukkua, ettei sitten kiukuttele sulle ;)

Kiitos samoin!

Ja nyt nukkuu jo muksuki päikkäreitä, ni yksinhän mä täällä nyt kuupoilen. Minkäs teet, ku ei osaa ottaa päiväunia... :snotty:

kiitos =) koitas mennä vaikka vähän edes pötköttelemään, josko se lapsi vähän aikaa nukkuisi ja saisit edes levätä? =)

voi teidän ukkoja.. en voisi kuvitella tuommoista tilannetta meillä.. tiedän, ei lohduta teitä yhtään, mutta sano sille miehelles, että ajattelis joskus muittenkin persettä ku omaansa :(

Se sanominen ku ei auta. Toiset on tyhmempiä kuin toiset. Minulla nimittäin tuollainen mies talossa. Herättyään kyllä auttaa, mutta tosiaan silloin kun itselleen sopii.

Kiitos samoin!

Ja nyt nukkuu jo muksuki päikkäreitä, ni yksinhän mä täällä nyt kuupoilen. Minkäs teet, ku ei osaa ottaa päiväunia... :snotty:

kiitos =) koitas mennä vaikka vähän edes pötköttelemään, josko se lapsi vähän aikaa nukkuisi ja saisit edes levätä? =)

Juu, tässähän me sohvalla vieritysten köllitään. On ne nukkuvat lapset vaan niin hellyytäviä. :heart:

Kiitos samoin!

Juu, tässähän me sohvalla vieritysten köllitään. On ne nukkuvat lapset vaan niin hellyytäviä. :heart:

no niin, hyvä päivä tästä tulee
:heart:

Yhteistyössä