No vau

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 22:21 Ellukka kirjoitti:
Jeee!! =) Onnea sulle :flower: Tiiän tasan tarkkaan miltä tuntuu ku laihduttaa ja tuloksia alkaa näkyyn. Tulee sellanen -hei mähän pystyn siihen- fiilis!! Hyvä sinä! B)

Kiitos :D
Mä olenkin nyt ekan kerran pitkästä aikaa hyvällä fiiliksellä laihduttamassa ja totta ihmeessä toi pienikin pudotus motivoi jatkamaan!
Vielä on matkaa tavoitteeseen,maha on ihan kipeä vatsalihasliikkeistä ja jalat muussina kun pidensin lenkkejä,mutta herkkuja ei tee mieli ja vihannekset maistuvat yllättävän hyviltä makean nälkään :)

Onnex olkoon!!! :flower:
On mahtavaa huomata että tulosta syntyy...Mäkin oon laihtunu nyt 8 kg ja kroppa muutenkin ihan jees nyt!!Treenaan paljon ja luoja miten ihana on hyvillä mielin pitää toppia ym.pieniä vaatteita!!! =)
Tsemppiä kaikille muillekkin!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 09:31 tessa kirjoitti:
paljoko oot saanu tiputettua??? huomasin vaan et käyt ahkeraan lenkillä... :)

"vasta" 4kg..
Ja tonne 52kg olisi tarkoitus päästä :)
lenkillä käyn ihan omaksi ilokseni,nyt olen kyllä pidentänyt lenkkejä kun aloitin laihiksen..Ja alkanut vatsalihasliikkeitä ym tekemään :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 14:12 Justiina kirjoitti:
Onnex olkoon!!! :flower:
On mahtavaa huomata että tulosta syntyy...Mäkin oon laihtunu nyt 8 kg ja kroppa muutenkin ihan jees nyt!!Treenaan paljon ja luoja miten ihana on hyvillä mielin pitää toppia ym.pieniä vaatteita!!! =)
Tsemppiä kaikille muillekkin!!!

Mullekin ois se 8kg vielä matkaa :p
Ruskettunutkin jopa olen joten olo on niin mahtava että laihduttaminen on ihanaa,ja ihanaa olla ylpeä itsestään :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 13:21 Joo kirjoitti:
onnea vaan juu, mutta ootko laittanut itsestäs joitain ikivanhoja kuvia profiiliin, kun niissä kuvissa näytät aina tosi ohuelta.... :/

:D Ihan on tuore kuva..
Mutta mulla ne kilot onkin tossa persuksen kohdalla ja vyötäröllä..
Ja normaalipainoinen olen nytkin,en vaan ole tyytyväinen tohon alaosaan :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 00:23 sipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 13:21 Joo kirjoitti:
onnea vaan juu, mutta ootko laittanut itsestäs joitain ikivanhoja kuvia profiiliin, kun niissä kuvissa näytät aina tosi ohuelta.... :/

:D Ihan on tuore kuva..
Mutta mulla ne kilot onkin tossa persuksen kohdalla ja vyötäröllä..
Ja normaalipainoinen olen nytkin,en vaan ole tyytyväinen tohon alaosaan :whistle:
ahaa, ok, sori utelu ja kiitos tiedosta ;)

Heippa sipuli! Hauska lukea että sullakin paino tippuu. Mullla tuli raskaus aikana 20 kiloa lisää, lähtöpaino oli 53. Vauva syntyi maaliskuun loppupuolella eli olen jo hyvän aikaa ehtinyt laihduttaa. Tavoitteena on 53kg ja nyt paino on 57 eli kaukana en enää ole tavoitteistani. MInäkään en ole lihava mutta vielä en mahdu noihin omiinn vaatteisiini joita käytin ennen raskauttta. Eli mun "ylimääräiset" kilot on tuossa pepun,, reisin ja vatsan seudulla. Pidän urheilusta joten kilojen pudottaminen ei minulle ole mikään ongelma. Juoksen noin 4 kertaa viikossa tunnin lenkin ja 2 kertaa viikossa käyn jumpassa. Mun tavoitteena ois mahtua kesäkuun loppuun mennessä noihin vanhoihin vaatteisiin. Tsemppiä sulle vielä noihin viimeisiin kiloihin asti. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 17:46 malla80 harmaana kirjoitti:
Heippa sipuli! Hauska lukea että sullakin paino tippuu. Mullla tuli raskaus aikana 20 kiloa lisää, lähtöpaino oli 53. Vauva syntyi maaliskuun loppupuolella eli olen jo hyvän aikaa ehtinyt laihduttaa. Tavoitteena on 53kg ja nyt paino on 57 eli kaukana en enää ole tavoitteistani. MInäkään en ole lihava mutta vielä en mahdu noihin omiinn vaatteisiini joita käytin ennen raskauttta. Eli mun "ylimääräiset" kilot on tuossa pepun,, reisin ja vatsan seudulla. Pidän urheilusta joten kilojen pudottaminen ei minulle ole mikään ongelma. Juoksen noin 4 kertaa viikossa tunnin lenkin ja 2 kertaa viikossa käyn jumpassa. Mun tavoitteena ois mahtua kesäkuun loppuun mennessä noihin vanhoihin vaatteisiin. Tsemppiä sulle vielä noihin viimeisiin kiloihin asti. :wave:

Syötkö muuten herkkuja kuinka paljon? Itsenkin pitäis laihuttaa...sama lähtötilanne on-

\

Kiitos ja tsemppiä siullekkin!

ja joo,nyt otin jussin iisisti,eli en katsellut pisteitä enkä piitannut mistään :D
Justiinsa tulin pitkältä lenkiltä ja huomenna alkaa taas..Paino ei kyllä onneksi ole noussut yhtään joten en mie sentään niin kovasti herkutellut :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 18:45 sipuli kirjoitti:
Tänään näytti vaaka ekaa kertaa about sataan vuoteen 60.7kg!!
Mä olen niin sika mega törkeen onnellinen että voisin hyppiä tasajalkaa :D :D :D :D :D :D :D :D :D
oih paljon onnea tiedän että toi antaa sulle motivaatioo :hug:

\

Mulla on melkein sama tilanne kuin sulla. Lähtöpaino oli 57 ja painoa tuli raskauden aikana 22,5 olin oikea tonnikeiju loppuraskaudesta! :laugh:

Huomenna aloitetaan miehen kanssa yhdessä pudottaan painoa.

Yhteistyössä