No voi ny PRKL!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
jipii, ihanaa elämää hammassäryn kanssa |O |O |O

iski ku kotiuduin... ja nyt särkee siis KOKOAJAN ja tiiän vielä mikä hammaski on kyseessä... juurihoitoa oon ootellu koko kesän ku mahtavassa turussa on kaks kuukautta ollu hammaslekurit lomalla :headwall: :headwall: :headwall:

ei taia nukkumisesta tulla paskaakaan koko yönä. jäävettä lipitän että saan ees hetkeksi jomotuksen pois. panadolia oon ottanu kaks, ei apuja. miranaxia ois, mutten tiiä onko siittäkään mitään apua ja saako sitä ees panadolin kanssa ottaa???

aamulla yritän saaha aikaa särkypäivystykseen ja aivan saatanan sama vaikka repisivät tuon hampaan pois samantien kuhan kipu lakkaa |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Voi sua! Ota vaan sitä miranaxia, on se kuiteskin vahvempaa kun panadol.
Toivotaan et saat ajan huomenna!

jee... eli mie uskallan ottaa sitä?

ja niin mieki toivon että saan ajan huomenna... jos en saa niin meen lankoja pitkin sinne ajanvaraukseen ja sanon että tuunko näyttämään oikein käestä pitäen kuinka koskee?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
kokeile auttasko jos laitat hammastahnaa siihen hampaaseen suoraan. joskus hammaslääkäri neuvo ensiavuks

oon kokkeillu. heti ku kotiin tulin niin pessä jynssäsin hampaat oikein kunnolla ku aattelin että onkohan jossain välissä reikä ja sinne jääny joku marsipaaninpalanen (illan kutsuilla oli siis kakkua tarjolla :p ) vaan ei tainnu olla kun ei auttanu yhtään. ei se hampaiden pesu, eikä se hammastahnan laittokaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ja niin mieki toivon että saan ajan huomenna... jos en saa niin meen lankoja pitkin sinne ajanvaraukseen ja sanon että tuunko näyttämään oikein käestä pitäen kuinka koskee?

En mä nyt muist mikä se miranaxin vaikuttava aine on, mut ei se paracetamoli ainakaan oo... Eihän? Varmaan netistä löytyis lääkeseloste googlettamalla.

En mä nyt muist mikä se miranaxin vaikuttava aine on, mut ei se paracetamoli ainakaan oo... Eihän? Varmaan netistä löytyis lääkeseloste googlettamalla.

se on naprokseeni se vaikuttava aine miranaxissa... googletin ja ainaki migreeniin niitä on määrätty yhtäaikaa jotenka mieki otin sen 550mg:sen miranaxin... nyt tuntuu jo pientä helpotusta, mutta jomottaa edelleen...

kiitti tosi paljon kannustuksesta :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mul ois Panakodia, käynkö vippaamassa, siitä voi kyl mennä pää ja maha sekaisin (ainakin mulla ) :D

JES!!! perhana ku ei tullunna puheeksi ku nakkasin siut kottiin... ja mie otin jo miranaxin... saattais mennä kuuppa sekasin ku panacodin nakkaisin perään...

:whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
voi kökkö tuo on niin kurjaa ja tekis mieli ite repii se kippee hammas pois ku sattuu niin kovin, voimia=(

no nimenomaan tältä tuntuu... kaivelin jo pihtejä ja ties mitä tonkeja tuolta kaapin perukoilta joilla oisin saanunna nyhdettyä tuon hampaan irti... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko siis tiennyt, että siinä hampaassa on jotain vialla?

juu kyllä. ja olen siis jonossa juurihoitoon... paikan PITI kestää sen aikaa kun hammaslekurien lomat... vaan eipä vissiin sitte kestäny... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Vahvaa viinaa pumpulitukkoon ja se hampaan päälle
Miun perusneuvo taasen :D

noni... elikäs käviskös viski? no enhän mie nyt sitä enää voi tehhä ku sen miranaxinki otin... :ashamed: :snotty:

Mul ois Panakodia, käynkö vippaamassa, siitä voi kyl mennä pää ja maha sekaisin (ainakin mulla ) :D

JES!!! perhana ku ei tullunna puheeksi ku nakkasin siut kottiin... ja mie otin jo miranaxin... saattais mennä kuuppa sekasin ku panacodin nakkaisin perään...

Aamulla töihin?

Aamulla töihin?

ei onneksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Vahvaa viinaa pumpulitukkoon ja se hampaan päälle
Miun perusneuvo taasen :D

noni... elikäs käviskös viski? no enhän mie nyt sitä enää voi tehhä ku sen miranaxinki otin... :ashamed: :snotty:

Ei sitä alkomaholia niin paljoo siihen tartte laittaa :D

Mulla ainakin toimi joku aika sitten hammaskipuun, puudutti tosi hyvin

Aamulla töihin?

ei onneksi :D

Sit kato treffit heti aamusta kun oon menos puol ysi asioil sinne yhteen laitokseen :D
Ota koppi niin vippaan sul levyn :D

Yhteistyössä