No voi ny PRKL!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Mul ois Panakodia, käynkö vippaamassa, siitä voi kyl mennä pää ja maha sekaisin (ainakin mulla ) :D

JES!!! perhana ku ei tullunna puheeksi ku nakkasin siut kottiin... ja mie otin jo miranaxin... saattais mennä kuuppa sekasin ku panacodin nakkaisin perään...

:whistle: :xmas:

Aamulla töihin?

ei onneksi :D

Sit kato treffit heti aamusta kun oon menos puol ysi asioil sinne yhteen laitokseen :D
Ota koppi niin vippaan sul levyn :D

JES!!! mie tiesin että sie et petä :D :hug:

Mul ois Panakodia, käynkö vippaamassa, siitä voi kyl mennä pää ja maha sekaisin (ainakin mulla ) :D

JES!!! perhana ku ei tullunna puheeksi ku nakkasin siut kottiin... ja mie otin jo miranaxin... saattais mennä kuuppa sekasin ku panacodin nakkaisin perään...

:whistle: :xmas:

Aamulla töihin?

ei onneksi :D

Sit kato treffit heti aamusta kun oon menos puol ysi asioil sinne yhteen laitokseen :D

Kaiffarii ei jätetä :hug:
p.s just keväällä kävin 3 kertaa hammaslääkäris ja maksoin itteni kipeeks huh :D

Kaiffarii ei jätetä :hug:
p.s just keväällä kävin 3 kertaa hammaslääkäris ja maksoin itteni kipeeks huh :D

no mie meinaan ihan kaupungin kautta päässä... elättelen toiveita nääs :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Otan osaa :hug: . Mulla särki kans loppuviikon ja pe tehtiin eka osuus juurihoidosta... Huomen (eiku siis tänään) ois sit lopullinen paikkaus..

kiitos.

mites, kerros kokemuksia tuosta juurihoidosta? kuinka kauan meni sillon perjantaina?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekista saa ostettua ensiavuksi "paikkaainetta" sil pitäis lakata kipu siihen asti et hammas oikeasti korjataan.

ei se kipua poista, aine on tarkotettu irronneisiin paikkoihin ja irronneitten palojen täyttämiseen ...

Apteekista saa ostettua ensiavuksi "paikkaainetta" sil pitäis lakata kipu siihen asti et hammas oikeasti korjataan.

kun se kipu on juuressa... ja mie en saa sitä paikka-ainetta laitettua juureen...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

ei se kipua poista, aine on tarkotettu irronneisiin paikkoihin ja irronneitten palojen täyttämiseen ...

No sitä mä ostin lääkärin neuvosta hampaaseeni kun siinä oli reikä, enkä päässyt ekoille särkyajoille. Kaks viikkoa meni ihan hyvin.

kun se kipu on juuressa... ja mie en saa sitä paikka-ainetta laitettua juureen...

Joo, voi kyl olla vähän vaikea paikka pistää.

Otan osaa :hug: . Mulla särki kans loppuviikon ja pe tehtiin eka osuus juurihoidosta... Huomen (eiku siis tänään) ois sit lopullinen paikkaus..

kiitos.

mites, kerros kokemuksia tuosta juurihoidosta? kuinka kauan meni sillon perjantaina?

Meni noin puoltuntia. Eikä siis sattunut. Nyt juurissä (4kanavaa) on lääkeaineet ja päällä väliaikanen paikka. Tänään pitäis mennä uusiks.

kiitos.

Meni noin puoltuntia. Eikä siis sattunut. Nyt juurissä (4kanavaa) on lääkeaineet ja päällä väliaikanen paikka. Tänään pitäis mennä uusiks.

ah! ihana kuulla! mie oon menossa puol kaks särkypäivystykseen... :)

Onnea matkaan. Pyydät jo ennenku istut siihen penkkiin että puudutusta kunnolla. Kysy lääkäriltäsi että oisko sun parempi syödä ab kuuri ennen hoitoa... Tulehtunu hammas ei niin helposti puudu. Mulla kyllä puutu.

Yhteistyössä