No voi perkele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei muuten varikset uskalla tulla pihaan, kun tässä on sellainen tinttijengi rekkuloimassa.

Sitä paitsi yksi naapurin mummoista ruokkii niitä variksia ja puluja muutenkin niin hyvin, että ei ne taida välittää meidän pihasta. Yks harakka tossa oli tänään tyrkyllänsä tulossa pihaan, mutta tinttejä oli enemmän.

Juu, mä ajattelin noin eilen ALUKS. Aattelin että yhtälailla niillekin safkaa. Kunnes sitten yllätin oikeen lauman pihalta! Mukana oli myös naakkoja vai korppeja vai mitä ne mustat linnut on. Ja pikkutintit nälissään ja peloissaan kyhjöttivät jossain.... :( ja sitten vielä oravakin saapui jaolle!

Alkuperäinen kirjoittaja siemen:
Laita roikkumaan talipallo, se ei kelpaa ronteille.
Mä kokeilin tätä yks talvi, mut harakan penteleet söi ne :kieh:
Eka ihmettelin kun meni hurjaa vauhtia puolet pallosta et eihän ne pikkulinnut jaksa niin nopee syyä, niin sit kerran näin kun harakka tyytyväisenä maha täynnä oksalla istui vähän matkan päässä |O
Sit mun oli lopetettava se ruoan laittaminen tonne kun en halua harakoita ruokkia, säälittää vaan nuo pikkulinnut :/
Muutenkin nuo harakat on het kynnet ojossa täälä jos multa unohtuu roskapussi muutamaks tunniks tuohon kuistille ovenpieleen :kieh:
Ei mene kauan kun se pussi on revitty auki ja roskat levitetty kuistille, ja edes kakkavaipat ei niitä tunnu pysäyttävän :whistle:

Yhteistyössä