no voi vit.. vein kalevalakoruni korjattavaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Laatukoru

tuollainen, pronssinen..

se on ollu mulla 5 vuotta, ja oikeastaan 24/7 kädessä..nyt siitä meni poikki yksi tuollainen "lenkki" ei siis tuo ohut rinkula vaan siitä missä se rinkula on kiinni.

ei ne korjannut sitä, olis tullut kalliimmaksi, kun kaikki ne lenkit on kuulemma kohta hajoamassa:kieh:

äsken sit katsoin kalevalakorun sivuilta, kun piti tänne se linkittää, niin ei siellä ollu enää tota korua, eli onkohan se poistunut valikoimasta?

pitää sit heti singahtaa kultasepänliikkeeseen ostamaan uus ettei vaan pääse loppumaan.|O

harmittaa vaan vietävästi ku ei oo tullu mieleenkään et tollanen koru kuluu tuollalailla "loppuun" :|

[QUOTE="poikia3";22417878]Mä kyllä taitaisin kysellä Kalevala Korulta, kuinka on mahdollista, että koru tuolla tavalla kuluu.[/QUOTE]

mä mietin kans et kuin on mahdollista, mut pronssi kai vaan on niin pehmeää, et se kuluu ajan myötä..
myyjä sitä katteli et "on kyllä sen näköinen et on ollu kovassa käytössä joten ei oo ihme et hajoaa" meinasin sanoa et ai mä en tiennytkään et korut pitää pitää vaan korulippaassa :p

Yhteistyössä