Noh, käyttäisitkö näitä housuja näiden saapikkaiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
munmmielestä toi vartalo ei ole siinä kunnossa et kannattaa käyttää noin housujen päällä, peppu näyttää valtavalta noin, ja reidet

Ai reidet ja peppu valtavat? Oliskohan sun syytä mennä optikolle!

No ei ne mitkään sutjatkaan ole :D

Eli monesti täällä olen puhunut avoimesti ylipainostani, eikä mua haittaa että siihen takerrutaan :wave:

munmmielestä toi vartalo ei ole siinä kunnossa et kannattaa käyttää noin housujen päällä, peppu näyttää valtavalta noin, ja reidet

Et kai vaan provoile? Kuvassa on hoikka ja kaunis vartaloinen nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:

Ai reidet ja peppu valtavat? Oliskohan sun syytä mennä optikolle!

No ei ne mitkään sutjatkaan ole :D

Eli monesti täällä olen puhunut avoimesti ylipainostani, eikä mua haittaa että siihen takerrutaan :wave:

No en mä kyllä ihan oikeesti nähnyt mitään valtavia reisiä ja peppua tuossa kuvassa, muita kuvia en ole susta varmaan nähnytkään... Mutta ainakin tuon kuvan perusteella näytti hyvältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mun tyyliin ei sopisi, mutta sun päällä näyttää hyvältä =)

Ja tulipa ikävä 80-lukua :D Silloin tuo tyyli sopi mulle kyllä :D

Noi kengät musta ihan 70-lukua :D Ja housut 80 :D

Siks mä epäröinkin. :whistle:

Jos epäilyttää, niin sitten pitää vaihtaa vaatteita. Ei ole kiva olla menoissa, jos vaatevalinnat mietityttävät koko ajan.

Mun tyyliin ei sopisi, mutta sun päällä näyttää hyvältä =)

Ja tulipa ikävä 80-lukua :D Silloin tuo tyyli sopi mulle kyllä :D

Noi kengät musta ihan 70-lukua :D Ja housut 80 :D

Siks mä epäröinkin. :whistle:

Jos epäilyttää, niin sitten pitää vaihtaa vaatteita. Ei ole kiva olla menoissa, jos vaatevalinnat mietityttävät koko ajan.

Toisaalta... Mä en käy kun töissä :snotty:

Niin miksi noin ei voisi laittaa, te jotka olette sitä mieltä ettei nuo housut ja saappaat sovi yhteen? Ja te jotka ette käyttäisi ollenkaan noita vaatteita, niin miksi ei, millaisia käyttäisitte?

Mun mielestä noin voi laittaa :)

Ap ei ole lihava. Tsorppa.
Mutta, jotta saisit kengistä ja housuista yhteensopivammat, suosittelen, että ostat hameen ja tummanruskeat sukkikset. Hame mieluusti myös tummanruskea tai astetta kenkien värisävyä tummempi. Hameeseen ei mtään härhelöitä, paras olisi jos olisi paksua kangasta, samaten sukkahousut.
Paitana jokin tumma neule ja vaalea huivi kaulaan.

Housuissa olisi hyvä olla takataskut tai jokin tehoste häivyttämässä pois "pepun muhkeutta". Huomion pois pelkästä pepusta saisi myös muhkeimmilla saappailla mitkä tasapainottaisivat kokonaisuutta.
Värit ovat mielestäni kivoja ja sopivat yhteen :flower:

Uusimmat

Yhteistyössä