Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi, onnea ihan älyttömästi :hug: :heart:
Ai sinäkin linjoilla :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi, onnea ihan älyttömästi :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Onnea :flower:
Sinäkö se olet, joka harmaana kirjoitti tänne siitä, että plussasit ja kuudes tulossa?
No minä![]()
No selvisihän sekin sitten![]()
Jäikö häiritsemään silloin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:Onnea :flower:
Sinäkö se olet, joka harmaana kirjoitti tänne siitä, että plussasit ja kuudes tulossa?
No minä![]()
No selvisihän sekin sitten![]()
Jäikö häiritsemään silloin![]()
Jäi vain mieleen se keskustelu.Kyllä minä luultavasti olisin selvinnyt hengissä vaikken ikinä olisi saanut tietää kuka plussasi.
![]()
Onnea vielä kerran :flower: :flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi, onnea ihan älyttömästi :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi, onnea ihan älyttömästi :hug: :heart:
No missäs muualla![]()
![]()
Likka satutti sormensa leikkiessään ja nyt nukahti mun syliin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Kiva, vauvat on ihania =) Onnellista odotusta! :flower: