Noi Elloksen nettisivut on kyllä ihan syvältä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Ei pelitä ollenkaan, taas. Aina tapahtuu virhe, kun koitan esim. katsoa tarjoukseni yms. Ja sanoo koko ajan että ainoa maksutapa on käteinen, vaikka yleensä mulla on ollut tili, ja siinä ei pitäisi olla mitään häikkää, laskut maksettu jne.

Alkaa meneen hermo, taidan kohta hylätä koko puljun!

mie hylkäsin jo. tilasin sieltä lasten hyllyn jolla oli kotiin kuletus, no soittivat että mun paketti on tullu voin hakee sen 100km päästä lentoasemalta, missä rahtitoimisto on. sanoin suoraan etten lähe sieltä asti hakemaan, et saavat pitää koko hyllyn,....

ite oon jo hylänny. Mullakin oli siellä tili ja ei huoli mitään. Kun yrittää tilata sanoo että ainoa maksutapa käteinen ja käskee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. En viitti. Ja ihan hyvä vaan ettei tuu tilille tilattua kun kalliit korotkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja kuu:
mie hylkäsin jo. tilasin sieltä lasten hyllyn jolla oli kotiin kuletus, no soittivat että mun paketti on tullu voin hakee sen 100km päästä lentoasemalta, missä rahtitoimisto on. sanoin suoraan etten lähe sieltä asti hakemaan, et saavat pitää koko hyllyn,....

Niin tämä mainitaan kyllä toimitusehdoissa kun viitsii isommissa jutuissa lukea vaan sieltä, että miten ne saa.. pitää maksaa se erillinen maksu jos haluaa, että posti perinteisesti tuo kotiin asti.

Yhteistyössä