V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ostan pyssyn ja menen kouluun ja ammun kaikki!" Söpöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Fani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ostan pyssyn ja menen kouluun ja ammun kaikki!" Söpöä.
hoiti homman kotiin tosi hyvin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huvittavaa, miten täällä kaikki tuomitsi sen naisen käytöksen, puhumattakaan itse herran tekemisistä ja puheista jopa viime vuosiKYMMENIEN aikana...kuinka akkainlehdet on pesee naisten mielet(niin, eihän me toki itse osata ajatella), ym muuta, mutta heti kun joku ohjelma näistä tulee, huokaillaan uuh aah miten ihana perhe...Varmaan noilla juuri tuo tarkoitus onkin, silottaa julkisuuskuvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fani:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ostan pyssyn ja menen kouluun ja ammun kaikki!" Söpöä.
hoiti homman kotiin tosi hyvin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Ostan pyssyn ja menen kouluun ja ammun kaikki!" Söpöä.
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mua jäi vähän hämään eikö niillä pojilla ole kavereita ollenkaan? kun ovat vain kotona keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mua jäi vähän hämään eikö niillä pojilla ole kavereita ollenkaan? kun ovat vain kotona keskenään.
Ei kai sellaista asiaa voi ohjelmasta päätellä? Varmaan niitä kuvataan silloin kun ovat kotosalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mua jäi vähän hämään eikö niillä pojilla ole kavereita ollenkaan? kun ovat vain kotona keskenään.
Ei kai sellaista asiaa voi ohjelmasta päätellä? Varmaan niitä kuvataan silloin kun ovat kotosalla![]()
tuli vain mieleen kun pojilla tuntuu olevan paljon mielikuvituskavereita..
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:mua jäi vähän hämään eikö niillä pojilla ole kavereita ollenkaan? kun ovat vain kotona keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mun 4v sanoi,että häntä ärsyttää pikkuveli ja vie sen huomenna roskiin!!SO?
Tai otti leikkipyssyn käteensä ja kuulemma ampu mut,kun oon niin tyhmä äiti,kun annoin arestia!sitten seurasi pitkä keskustelu tosiasioista ja lapsi ymmärsi!Ei sen kummempaa!Poika on mitä sympaattisin pieni mies ja ohjaukseen tarvitaan vanhempia!
Niinkuin tuossakin ohjelmassa äiti teki ja selitti lapselleen!Mitäs väärää se äiti siinä teki?
Enemmän mää olen huolestunut nykyään näistä nk."kilteistä"lapsista joita kotona hyysätään ja kun pääsevät ihmistenilmoille näyttävät luonteensa,mutta kotona joutuvat pitään mölyt mahassa...Lapsi joka uskaltaa sanoa vanhemmilleen myös negatiivista,kokee olevansa turvassa,uskaltaa kertoa vanhemmilleen mitä mieltä on ja sitten asioista keskustellaan! =) Mää olisin enämpi huolissani lapsista,jotka ei uskalla kotona kertoa mielipiteitään...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On niillä Otso.
Jossain haastattelussa toimittaja kysyi pojilta, että onko teillä kavereita. Pojat olivat hissukseen ja miettivät, ja äiti hihkaisi taustalta että "onhan teillä Otso!"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen kuullut lähinnä täällä ja lehdissä rouva Mikkosen kärkkäistä kommenteista, jotka kyllä kuulostaa erikoisilta. Mutta jokaisella on oikeus mielipiteisiin ja onhan se sentään aika jees, että se uskaltaa tuoda ne ilmi. Mutta siitä en tykkää, että nostetaan itsensä muiden yläpuolelle, sillä meillä kaikilla on asioista jokin mielipide, eikä kenenkään ole kaikille se oikea.