Noin 40 muslimimiestä raiskasi tunteja kahta teinityttöä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heillä on vain toisenlainen käsitys seksuaalisuudesta. Sitä paitsi olen varma, että myös suomalaiset miehet kykenisivät milloin tahansa samaan.

Ei ne kovin hartaita muslimeja ole kun vetää huumeita ja raiskaa.

Mutta tän postauksen pääasiahan oli tietysti korostaa että muslimit asialla, ei sitä että tyttöparat ovat muslimeja myöskin ja silti täysin viattomia uhreja.

Heillä on vain toisenlainen käsitys seksuaalisuudesta. Sitä paitsi olen varma, että myös suomalaiset miehet kykenisivät milloin tahansa samaan.

AIka törkeää sanoa, että "suomalaiset miehet kykenisivät samaan". Kenties jotkut, mutta aika törkeää yleistystä.

Mutta siitä olen samaa mieltä, että kyllä sitä julmia osataan Euroopassakin olla. Siitä on todisteena sodanaikaiset julmuudet. Kyllä toisen maailmansodan aikana raiskattiin naisia ja paljon, ihan vitivalkoisten peruseurooppalaisten toimesta.

Itse uskon, että alempi sivistystaso vaikuttaa tähän eniten. Ja noissa tietyissä maissa kehitystaso on vaan kovin alhainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Saitko hyvän mielen;29964323:
Ei ne kovin hartaita muslimeja ole kun vetää huumeita ja raiskaa.

Mutta tän postauksen pääasiahan oli tietysti korostaa että muslimit asialla, ei sitä että tyttöparat ovat muslimeja myöskin ja silti täysin viattomia uhreja.

Perussuomalaisten yleisesti viljelemä harhakäsitys on juuri se, että nämä tapaukset liittyisivät jotenkin kyseisten henkilöiden etniseen taustaan. Todellisuudessa asian taustalla on puhtaasti sukupuoli. Välillä 40 miestä joukkoraiskaa yhteistuumin teinityttöjä ja välillä taas yksi mies ajaa kirves kädessä perheensä lumihankeen. Ei eroa, kyse on aina yleismaailmallisen miehisyyden ilmentymistä, jotka sattumanvaraisesti toteutuvat missä vain, missä yksi tai useampi mies on läsnä.

Perussuomalaisten yleisesti viljelemä harhakäsitys on juuri se, että nämä tapaukset liittyisivät jotenkin kyseisten henkilöiden etniseen taustaan. Todellisuudessa asian taustalla on puhtaasti sukupuoli. Välillä 40 miestä joukkoraiskaa yhteistuumin teinityttöjä ja välillä taas yksi mies ajaa kirves kädessä perheensä lumihankeen. Ei eroa, kyse on aina yleismaailmallisen miehisyyden ilmentymistä, jotka sattumanvaraisesti toteutuvat missä vain, missä yksi tai useampi mies on läsnä.

Miten tämä nyt liittyy perussuomalaisiin mitenkään? Kun itse kannatan persuja, ja silti en hyväksy tällaista muslimien leimaamista vaan sen takia kun Malesiassa päätti 40 puutteessa olevaa säälittävää vässykkää alistaa heikompaansa...

Alkuperäinen kirjoittaja Saitko hyvän mielen;29964350:
Miten tämä nyt liittyy perussuomalaisiin mitenkään? Kun itse kannatan persuja, ja silti en hyväksy tällaista muslimien leimaamista vaan sen takia kun Malesiassa päätti 40 puutteessa olevaa säälittävää vässykkää alistaa heikompaansa...

No siten se liittyy, että ap on palstapersu, joka Hommafoorumin oppeja noudattaen yrittää väittää, että maahanmuuttajien kulttuuri muka jotenkin altistaisi tällaiselle.

Mies on paha ja nainen on hyvä.

Voi vitun internet

Ei tuo liity Perussuomalaisiin yhtään mitenkään. Heidän kulttuurinsa kasvattaa miehistä aggressiivisia, heillä on yhtä normaalia saada haluamansa väkivalloin kuin meillä kaupassa käynti. Niin kauan kuin on kaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät näe todellisuutta, ei naisten asemaa tuolla saada millään muutettua ja islamistit eivät näe toiminnassaan mitään väärää. Meidän ei tule hyväksyä uskontojen varjoissa tapahtuvaa väkivaltaa, emmehän hyväksy vanhoillislestadiolaisten tehtailemia lasten hyväksikäyttöjäkään. Tai sinusta en tiedä, mutta itse en sitä hyväksy.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29964510:
Ei tuo liity Perussuomalaisiin yhtään mitenkään. Heidän kulttuurinsa kasvattaa miehistä aggressiivisia, heillä on yhtä normaalia saada haluamansa väkivalloin kuin meillä kaupassa käynti.

Totta turiset, sellaisiahan persut todella ovat.

[QUOTE="ihminen";29964522]Totta turiset, sellaisiahan persut todella ovat.[/QUOTE]

Eiköhän tämä sinetöinyt tämän keskustelun, kun ymmärtämyksesi taso on tuota luokkaa.

[QUOTE="Reiska";29964679]Ei se ole mitään luontoa, vaan yhteiskunta ja kulttuuri on vino. Luulen, että tietyissä kulttuureissa kaikenlaiset sekojutut on ihan arkipäivää.[/QUOTE]

Vahvimman oikeus ei oo luonnon laki?

[QUOTE="Reiska";29964709]Mikä on vahvimman oikeus nykymaailmassa? Jos minulla on ase, niin onko se luonnolaki että ammun luodin sinun päähän, vai voisiko sitä pikkusen rajoittaa riemuaan.[/QUOTE]

Tilannehan riippuu sinusta, painatko liipasinta vai et? Vahvin päättää mihin suuntaan homma etenee.

Joukko anonyymiä etnisyyttä edustavia nuorukaisia vain halusi tarjota täysi-ikäisyyttä lähenteleville naisille yllätysseksiä. Hajaantukaa! Täällä ei ole mitään nähtävää.

Alkuperäinen kirjoittaja allas lika värde;29964723:
Joukko anonyymiä etnisyyttä edustavia nuorukaisia vain halusi tarjota täysi-ikäisyyttä lähenteleville naisille yllätysseksiä. Hajaantukaa! Täällä ei ole mitään nähtävää.

Yllätysrakastelua. Keppostelua. Jekutusta.

Yhteistyössä