Noin kolmekymmentä kirpaisevaa totuutta

paljon oli asiaa, ja paljon osui oikeeseenkin. Pointsit niille, jotka uskaltaa omalta kohdalta myöntääkin että osaksi on näinkin, eikä heti ärise ja murise kritiikistä. Jotku kestää, toiset ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras tietenkin:
paljon oli asiaa, ja paljon osui oikeeseenkin. Pointsit niille, jotka uskaltaa omalta kohdalta myöntääkin että osaksi on näinkin, eikä heti ärise ja murise kritiikistä. Jotku kestää, toiset ei.

totuuski on tietty vaan yhden näkökulmasta,toisella ne olis eri tavalla

*reps* totuudentorvi:olet tiimarin vakioasiakas ja vietät palstalla aikaasi enemmän kuin me kaikki muut yhteensä. paljon olet heittänyt aikaasi hukkaan pohtiessasi ja seuraillessasi palstan menoa ja palstamammoja, mutta joka tapauksessa nauroin vatsani kipeeks tästä aloituksesta. ja en minäkään mikään satunnainen kulkija täällä ole koska pystyn yhtymään mielipiteisiisi ja tunnen tyypit yhtä hyvin kuin sinä :)

* Niin ja vaikka muuta väität niin seurailet IP-osoitteita ja sitä, että kuka täällä kirjoittelee harmaana ja muilla tunnuksilla. Mutta mikä pahinta, jaat noita tietoja palstakavereidesi kesken ja olet varmasti pahin juoruämmä mitä tällä palstalla on.*

Nyt olen nii tosikko kuin vain voin olla, sillä olen kertonut harmaana itsestäni asioita joita en halua kenenkään tietävän. Siksi haluan tietää onko tämä mahdollista (ip seuranta ja kyttääminen mikä nikki mitäkin kirjoittanut)

Itse käyn täällä kääntymässä n. 4kertaa viikossa tunnin ajan jos sitäkään ja silti voin olla samaa mieltä kyseisistä nikeistä, eli ei tarvita tiimarivihkoja tai omistaa elämäänsä palstalle. Joillekin jää mieleen asiat paremmin kuin toisille. Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
just joo. aika mautonta juttua monestakin. :headwall: onko pakko avata niiden ärsyttävien nikkien ketjuja.

minä en ainakaan enää avaa yhtään totuudentorven ketjua.

Älä huoli, tämä oli ensimmäinen ja viimeinen ketju minkä minä aloitan.

Sitäpaitsi ei tarvitse avata ihmisten tekemiä aloituksia joutuakseen lukemaan heidän tekstejään, kyllä he kirjoittavat muihinkin kuin omiin ketjuihinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
* Niin ja vaikka muuta väität niin seurailet IP-osoitteita ja sitä, että kuka täällä kirjoittelee harmaana ja muilla tunnuksilla. Mutta mikä pahinta, jaat noita tietoja palstakavereidesi kesken ja olet varmasti pahin juoruämmä mitä tällä palstalla on.*

Nyt olen nii tosikko kuin vain voin olla, sillä olen kertonut harmaana itsestäni asioita joita en halua kenenkään tietävän. Siksi haluan tietää onko tämä mahdollista (ip seuranta ja kyttääminen mikä nikki mitäkin kirjoittanut)

Vaikka kirjoitukseni lienee hieman provosoiva, niin tuo on ihan totta. Moderaattorit näkevät meidän kaikkien IP-osoitteet ja pystyvät yhdistämään harmaana ja mustana kirjoitetut kommentit näin toisiinsa. Minun mielestäni ei ole oikein että joku joka palstailee muiden palstalaisten tavoin levittää täällä moderaattorin oikeuksien avulla saatuja tietoja eteenpäin ja vinoilee ihmisille siitä että nämä ovat kirjoittaneet jotain joskus myös harmaana. Tuo jos mikä on moderaattorin oikeuksien väärinkäyttöä ja ennen kaikkea lapsellista.

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Itse käyn täällä kääntymässä n. 4kertaa viikossa tunnin ajan jos sitäkään ja silti voin olla samaa mieltä kyseisistä nikeistä, eli ei tarvita tiimarivihkoja tai omistaa elämäänsä palstalle. Joillekin jää mieleen asiat paremmin kuin toisille.

Niinpä, jos on havainnointikyky kohdillaan ja jonkinlainen muisti niin ei siinä tiimarivihkoja tarvita.

Ja oikeasti, ei täällä tarvitse usein pyörähtää että muodostuu jonkinlainen mielipide näistä vakkareista. Nämä nyt olivat minun mielipiteitäni, teillä on toivottavasti omanne....

Yhteistyössä