Sen päätin, etten halua, että vauvaa yritetään ulkoa käsin kääntää. Jotenkin se ei vaan tunnu oikealta. Entä jos sillä on hyvä syy olla näin päin - napanuora huonosti tai liian lyhyt? Mun kohtu sellainen, ettei mahdu enää kääntymään? tms.
Mä en ole vielä läheskään noin pitkällä raskaudessa kuin sinä, mutta olen miettinyt samaa asiaa. En itsekään haluaisi ulkokäännöstä yritettävän, jos vauva on perätilassa. Ajatus ei tunnu yhtään hyvältä.
Meillä on huomenna nt-ultra ja hieman kyllä jännittää. Vähemmän kyllä kuin kuvittelin. Jotenkin sitä vain ajattelee, että kaikki on hyvin. Mies pääsee vain alkuun mukaan, kun saatiin aika niin myöhään eikä hän enää ehtinyt järjestellä töitään paremmin. Kerran ollaan käyty vasta neuvolassa ja seuraavaan käyntiin on vielä kolme viikkoa. Paino on noussut jonkin verran ja se vähän ahdistaa, koska paino on kertynyt lähinnä reisiin ja takapuoleen. Mahaa ei ole vielä ollenkaan. Jotenkin kuvittelin, että nt-ultraan mennessä näkyisi edes jonkinlainen kumpu. Hitaasti aika tuntuu menevän, mutta kuitenkin jälkeenpäin ajatellen viikot ovat kuluneet nopeasti.
joku_raja ja pikkanen 11+1
Ai niin, Ronjaliina: Voisin ihan listallekin tulla. Eli LA näillä näkymin 21.10.2012, kun huomioidaan karkauspäiväkin.
Viimeksi muokattu: