noista adresseista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Kirjoitinkin jo tonne, et mua jotenkin ärsyttää tämä tyyli nykyään, et joka asiasta ollaan tekemässä noita adresseja, siis netin kautta, jonne voi kuka tahansa käydä kirjoittamassa vaikka 100 nimeä, kenenkään sitä valvomatta..

paras tähän mennessä vastaan tullut oli se paahtoleipä paketeista kantapalat pois-adressi :headwall:

mun mielestä tuollainen "muoti-ilmiö" syö tuota adressien tehoa, kun ei ketään enää kiinnosta (päättäjiä siis) kun joka päivä tulee 10 mitä ihmeellisempää adressia sähköpostiin..

adressit on kuitenkin aina olleet se tehokeino jolla on saatu heräteltyä päättäjiä, mut olenko mä ainoa joka on sitä mieltä, et niiden teho on menettämässä/menettänyt jo voimansa..

Mä en ole koskaan yhtään nimeä laittanu noihin. Ja voin sanoa kun pakkaan noita paahtiksia että kantapalat tulee olemaan ja sillä siisti. Jättäkää syömättä ne joita ärsyttää.

Riippuu siitä, mitä sille adressille tehdään sen jälkeen kun se sinne nettiin on laitettu. Kyllähän jokainen saa tehdä adressin ihan aiheesta kun aiheesta mutta ei siihen asiaan kyllä voi odottaa kovin suurta muutosta pelkällä adressilla. Hyvä keinohan tuo on saada nimiä kerättyä ei siinä mitä. Toki sitä toivoisi, että kaikki turhat adressit jäisi laittamatta sinne niin että ne joilla oikeasti on jotain sanottavaa pääsisi paremmin esiin ja "teho säilyisi" mutta mikä minä tai sinä olemme määrittämään mikä adressi on turha ja mikä ei.

Minä en pidä kantapaloista :whistle:

mutta en myöskään hölöpölöadresseista. Ja uskon myös, että adressitulva vie uskottavuuden.

Yhteen olen nimeni laittanut, koskettaa akuutisiti asuinaluettamme.

:/

Jaa-a, en osaa sanoa. Ainahan niitä adresseja on kirjoiteltu, nykyisin adressint on pääasiassa internetissä ja helposti allerkijoitettavissa. Toki turhat adressit on turhia. Itse olen kirjoittanu nimeni adressiin mm. ettei kotikaupunkiini rakennettaisi ydinvoimalaa, että lapsia ei kiusattaisi ja että opintotukea korotettaisiin. Haluan ajatella että siitä olisi edes jotain hyötyä.

tiiä. Paimiossa kerättiin nettiadressi kotihoidontuen kuntalisän (silloin kun lapsi kotihoidossa) puolesta ja se tänne saatiin tietyssä muodossa. Sit oon kirjottanut nimeni siihen adressiin, jossa vaadittiin takaisin väkivallattomia kunnon lastenohjelmia, joita vielä 10-20v sitten saatiin katsella. Mun kanta asiaan riippuu adressista.

Yhteistyössä