Kun täällä jotkut ihmiset ei millään hyväksy että yli 170cm pitkä ihminen haluaa painaa alle 60kg..Ei siinä välttämättä ole mitään anorektista tms.ihmisten ruumiin rakenne vaan on niin erilainen!Mä oon 177cm pitkä ja juu,oon hoikka,oon ollut lapsesta asti.Ennen en vaan kertakaikkiaan lihonnut,en vaikka oisin syönyt norsun..Painoin n.57kg ja söin kyllä oikein hyvin.Sitten n.18v:nä alkoi rasvaa kertyä vähän mahan ympärille..Paino n.59kg..Nyt raskauden jälkeen painan n.65kg..joo mä olen edelleen hoikka,olen hoikka joka paikasta muualta,paitsi vatsan seudulta ja reisistä..Kaikki 7kiloa on kertynyt sinne ja niimpä vatsanympärykseni on 90cm jos olen ihan rentona,en vedä vatsaa sisään..Siis oikeasti silloin näytän siltä kuin olisin 6kk:lla raskaana,muuten tosiaan hoikka.Mun mielestä mulla on täysi oikeus ja muillakin tehdä makkaroilleen jotain,jos huvittaa vaikka muuten hoikka olisikin.. |O
Ps:Muuten,tuli just tossa olet mitä syöt,että naisen vyöt.ymp.sais olla max n.80cm ja miehellä 95cm..
Ps:Muuten,tuli just tossa olet mitä syöt,että naisen vyöt.ymp.sais olla max n.80cm ja miehellä 95cm..