Noista painojutuista,ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Kun täällä jotkut ihmiset ei millään hyväksy että yli 170cm pitkä ihminen haluaa painaa alle 60kg..Ei siinä välttämättä ole mitään anorektista tms.ihmisten ruumiin rakenne vaan on niin erilainen!Mä oon 177cm pitkä ja juu,oon hoikka,oon ollut lapsesta asti.Ennen en vaan kertakaikkiaan lihonnut,en vaikka oisin syönyt norsun..Painoin n.57kg ja söin kyllä oikein hyvin.Sitten n.18v:nä alkoi rasvaa kertyä vähän mahan ympärille..Paino n.59kg..Nyt raskauden jälkeen painan n.65kg..joo mä olen edelleen hoikka,olen hoikka joka paikasta muualta,paitsi vatsan seudulta ja reisistä..Kaikki 7kiloa on kertynyt sinne ja niimpä vatsanympärykseni on 90cm jos olen ihan rentona,en vedä vatsaa sisään..Siis oikeasti silloin näytän siltä kuin olisin 6kk:lla raskaana,muuten tosiaan hoikka.Mun mielestä mulla on täysi oikeus ja muillakin tehdä makkaroilleen jotain,jos huvittaa vaikka muuten hoikka olisikin.. |O

Ps:Muuten,tuli just tossa olet mitä syöt,että naisen vyöt.ymp.sais olla max n.80cm ja miehellä 95cm.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Sama ärsytyksenaihe on mullakin.
Ja vituttaa toi maha, mikä on vain muutamaa senttiä vajaa siitä pahamaineisesta kahdeksastakymmenestä.

Voiku mäkin pääsisin tonne 80cm:n asti.. :D Ei ihan tosi alkas vituttaa kun mittasin..ja vitutus kasvoi entisestään kun pistin miehenkin mittaamaan..sillä oli 80cm :headwall: Mutta sain mä tosta potkua..nyt yritän tosissani urheilla joka päivä edes vähän..pari kertaa viikossa vesijumppaan,pyöräilyä ja lenkkeilyä+pakko yrittää edes vähän niin vatsoja(vaik sattuu sattuu!)tän lisäks vielä pisteet kehiin!Pakko onnistua! =)

Mulla sama ärsytyksen aihe...

Hoikka olen juu, mutta kyllä ärsyttää kun farkkujen vyötäröstä pörsyää mahaa.... Kiinteyttä kiitos!

Mää muuten ruukaan mitata mahan ympärykseni niin, että vedän sitä 'hiukan' sisään. Kun ottaa niin pattiin.

toki jokaisen paino on oma asia mutta ehkäpä tuollaisessa tilanteessa kannattaisi kokeilla sitä kiinteytystä ennemmin kuin laihdutusta... :)
mulla on juurikin sellainen ongelma että vatsassa on ylimääräistä, mutta kun ei ole varaa laihduttaa yhtään... ja kiinteyttämiseen olen liian laiska :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hoikan ihmisen pömppömaha johtuu yleensä huonokuntoisista keskivartalon lihaksista...

Juu mä tiedän.. :/ Mä oon vaan niin prkl:n huono tekee vatsalihaksia..Sattuu selkään ja tohon sectioarpeen(oikeesti kyl varmaan niihin olemattomiin vatsalihaksiin:D ) Mut nyt on pakko alkaa yrittään,oon niin kyllästyny tohon mahaan,kun ei tiedä mitä pukis päälleen.. :ashamed:

Niinhän se palstan mukaan on, että jos et ole kokoa virtahepo niin ei ole mitään aihetta sanoa poikittaista sanaa omasta painostas/ ulkonäöstäsi :headwall:
Ja niin, jos olet laiha, olet onnellinen :laugh:

tuota vyötärön ympäryksen mittausta mietin kun siinä ohjelmassa se mittas vähän siitä navan yläpuolelta ja mä oon aina mitannut sen vähän ylempää niin mikä se nyt on se oikea kohta ?

Mä olen Samperin kanssa prikulleen samaan painoon haluava.

Silloin on loisto-olo. =)
Eikä tarvitse kiljua, kun mittaa vyötärönympäryksensä.

Tottakai mä uskon suosituksia. Keskivartalolihavuus on vaarallista, ja siitä sitkeästi eroon pyrin. Terveydellisistä syistä ennen kaikkea.

(tietty timmi masu näyttääkin paremmalta, mutta se ei ole tärkein)

Mäkin oon aina ollut tosi hoikka, ja todella ärsyttää kaikki anorektikkokommentit. Mä en edes tiedä paljonko haluan painaa, jonkun verran enemmän kuitenkin. 5 kg vaikka aluksi.

Mut sä oot niin pitkä, että ehkä sulla voikin olla vyötärönympärys muutaman sentin yli 80 cm :D :saint:

mulle tuli lääkärissä yks päivä sellanen olo,että vois hieman jumpata,kun lääkäri kysy että niin paljon sulla on viikkoja.öö no oon synnyttänyt tässä 5kk sitten.maha oli niinkuin oisin ollu 6 kuulla raskaana.paino on tippunut mutta maha on tullut jäädäkseen

Meitä immeisiä on niin erimallisia ja jokainen saa muokata kroppaansa just silleen kun ihe haluaa. Tai olla muokkaamatta.

Mie olen 10 senttiä aloittajaa lyhyempi ja painotavoite on siinä 63 kg:n kantturoilla. Langanlaihaa miusta ei noilla kilomäärillä saa, mutta olin kerran sellainen ja ennää en aio olla. Mie olen hienompi sopivasti pyöreänä.

Vaan vauvavatsasta on tosiaan piästävä eroon, kun vauva on tullut jo yli vuosi sitten ulos :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Ai niin: voin lämpimästi suositella kuntopyörää.

Ohan se helekutin tylsää vatkaamista, mutta jösses mitä vauhtia vatta ja reidet pienenee :o

Auttaako se oikeesti vatsaankin?Kai ihan oikea pyöräkin sen sitten tekee?Paljonko poljet?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ai niin: voin lämpimästi suositella kuntopyörää.

Ohan se helekutin tylsää vatkaamista, mutta jösses mitä vauhtia vatta ja reidet pienenee :o

Auttaako se oikeesti vatsaankin?Kai ihan oikea pyöräkin sen sitten tekee?Paljonko poljet?

Oikea pyörä on vielä parempi, koska saa raitista ilimaa eikä polkeminen ole ihan niin tylsää.

Just nyt kuntopyöräni on pitkällä lomalla :ashamed: mutta kyllä miulla auttoi vattaankin (joskus tosin tein polkemisen jälkeen vatsalihasliikkeitä, mutten läheskään aina).

Mie poljin kerrallaan n. 40 - 60 minsaa, syke oli siinä 120 - 140. Kyllä rasva paloi :)

Niin no se pittää vielä lisätä, että kuntopyörä on kyllä tavallista pyörää siinä mielessä parempi, että sen selässä voi tehhä polkemisen ohella esim. vatsalihasliikkeitä. Tai nostella puntteja tms. Oikean pyörän päällä ei liiemmin keikuta miten sattujaan. Tai keikutaan ja hetken päästä kahlataankin sitten ojassa :D

Niin no se pittää vielä lisätä, että kuntopyörä on kyllä tavallista pyörää siinä mielessä parempi, että sen selässä voi tehhä polkemisen ohella esim. vatsalihasliikkeitä. Tai nostella puntteja tms. Oikean pyörän päällä ei liiemmin keikuta miten sattujaan. Tai keikutaan ja hetken päästä kahlataankin sitten ojassa :D

Kyllähän se ojasta nouseminen säännöllisin väliajoin on myös tehokasta liikuntaa :laugh:

Yhteistyössä