Noista reimateceistä ja lassieteceistä yms. kysymyksiä!!!!

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Minä kun luulin että ne puvut pitää esim. sadevettä.
Miks sit tänään yhellä lapsella oli kaikki sisä vaatteet läpimärät vaikka oli tommonen tecci puku päällä? Ihan kaatamalla ei satanut, lapsi ei leikkinyt maassa, käveli vain vähän aikaa pienessä sateessa???

Saako noita pukuja/rukkasia kuivattaa kuivauskaapissa 30 asteessa?
Jos ne kerta saa pestäkkin 40 asteessa niin miks ei kuivattaa??

No niin minäkin luulin että ne kestää vettä/kosteutta, ja siks olikin ylläri että lapsi oli aivan märkä kun sisälle tuli. Onneks oli vaihtovaatteet niin sai lämmintä päälle. Ja se puku oli kuivauskaapissa sen jälkeen, kun oli niin läpimärkä ettei ois varmast muuten ollu kuivana iltapäivän ulkoiluun mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mein tecit ei sisältä ole koskaan märkiä..

peesi.

Mutta näitä pitää muistaa hoitaa oikein että ominaisuudet myös säilyy :wave:
Pukua ostaessa kannattaa myös tutustua siihen vesipilari määrään et kuinka hyvin veden oikeesti pitää. Nuita watwrproof merkkejä näyttää olevan aika hepposin perustein

ja mikähän tekki oli? reimasta ei kyllä mene läpi, sit on joku vika, mut mikään lassietec ei taida olla niin hyvä... ainakin lassietecin hanskat ei pidä yhtään vettä.... ne yhdet mitkä joskus olen sortunut ostamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja mikähän tekki oli? reimasta ei kyllä mene läpi, sit on joku vika, mut mikään lassietec ei taida olla niin hyvä... ainakin lassietecin hanskat ei pidä yhtään vettä.... ne yhdet mitkä joskus olen sortunut ostamaan :D

nuo kinttaat ei pitäny meilläkään vettä, mutta reimatec kinttaita ollaan käytetty ihan kuten kurakinttaita, ei mee vesiläpi

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

nuo kinttaat ei pitäny meilläkään vettä, mutta reimatec kinttaita ollaan käytetty ihan kuten kurakinttaita, ei mee vesiläpi

samma här...

En muista mikä tec se oli, niitä kun on joka lapsella tuolla ja siellä on reimatec, lassietec, just joku supratec.

Mutta jokaisen vaatteessa tuo tec perässä :D

(töissä siis sattunut homma tämäkin, meillä on vaan lottaa&lassia+ kurikset :D )

no niin niin.. eli jos se vesipilari on 5-10000mm, niin silloin voi puhua vedenpitävästä, tähän pääsee yleensä reimatec, ticket to heaven, molo kids, jonathan, onhan noita, mut eihän ne halpis kengät esim kaiken maailman g-techit ja muut mitään vettä täysin pidä...

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
No niin minäkin luulin että ne kestää vettä/kosteutta, ja siks olikin ylläri että lapsi oli aivan märkä kun sisälle tuli. Onneks oli vaihtovaatteet niin sai lämmintä päälle. Ja se puku oli kuivauskaapissa sen jälkeen, kun oli niin läpimärkä ettei ois varmast muuten ollu kuivana iltapäivän ulkoiluun mennessä.

Vanhemmat :attn:

Jos tuntuu ettei lasten vaatteet enää pidäkään vettä, kannattaa näköjään vaatia selitystä myös hoitoaikasta.. Ei kai se vettä pidäkään jos ei hoideta oikein..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Vanhemmat :attn:

Jos tuntuu ettei lasten vaatteet enää pidäkään vettä, kannattaa näköjään vaatia selitystä myös hoitoaikasta.. Ei kai se vettä pidäkään jos ei hoideta oikein..

Niin ja antaa hoitohenkilökunnalle ohjeet kuinka pukuja hoidetaan!!!

Sanoin tänään "pomolle" jo ihan ensimmäiseksi että minähän en laita yhtään pukua mihinkään kun en niistä mitään tiedä!!
Ei ne sitten minun niskoille jäänytkään! Minä vaan riisuin ja opastin leikkeihin, Siis Lpset!! ja etin kuivaa sukkaa ja paitaa ym...

Lassietec pitää vettä siinä missä Reimatec tai jonathan tms., ainakin meidän tyttö istui kevällä lammikossa ainakin 5 min ja ei tullut läpi. Mä olen ymmärtänyt että Supratech ei ole mikään kalvo, ts. sillä ei ole tekemistä vedenpitävyyden kanssa. vaan se on kulutusta kestävä materiaali. Sitä on alaosa ainakin tuossa meidän Lassietec-puvussa. Sitä Supratechiä käytetään kaiki perus-Lassieissakin, eli se ei sinänsä takaa kosteudenpitoa.

Ostin myös aleista Lassietecin kintaat ja oli viimenen ja ensimmäinen kerta kun niitä ostan missään muodossa. Ei edes ollut sen kummemmin märkää ja kintaat sisältä märät. Reimatecit pitää takuulla vettä oikein hoidettuina, samaten Remu, Rasavil ja Lenne.

Meillä tytöillä lassietec puku tänään päällä ja kaatamalla tuli vettä ja ihan rutikuivia olivat. Muistakaa lukea hoito ohjeet, ei huuhteluainetta ym. Kyllä meillä on vaatteet pysyneet kuivana kun ohjeita noudatettu niin rukkasissa kuin puvuissakin. Käytettynä en koskaan ostaisi tec pukuja kun ei voi tietää miten niitä on huollettu.

Alkuperäinen kirjoittaja peuhu:
Meillä tytöillä lassietec puku tänään päällä ja kaatamalla tuli vettä ja ihan rutikuivia olivat. Muistakaa lukea hoito ohjeet, ei huuhteluainetta ym. Kyllä meillä on vaatteet pysyneet kuivana kun ohjeita noudatettu niin rukkasissa kuin puvuissakin. Käytettynä en koskaan ostaisi tec pukuja kun ei voi tietää miten niitä on huollettu.

Meillä oli rukkaset suoraan kaupan hyllyltä, sillä voin sanoa että en ikä päivänä osta, märät oli eikä ollut kyse kuin aamukosteudesta. Haalarista en tiedä, enkä kyllä lähde kokeilemaan. Ostin sitten tänään kurakintaat!

Alkuperäinen kirjoittaja peuhu:

Täsmällee näin.

Mä en tiedä, millainen tuuri (?) meillä on ollut, mutta Lassietecit todellakin kestää sitä vettä ihan todella hyvin. Ei kastu sateella, eikä vesilammikossa istuminenkaan haittaa (ainakaan hetkellinen ;). Lassietecin rukkasetkaan ei oo IKINÄ päästäneet vettä läpi.

Yhteistyössä