Noista Sylvanian families hahmoista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No onhan ne kalliita, mutta kyllä ne kestää! Meillä on vielä niitä alkuperäisiäkin 80-lukulaisia leikeissä! Ihania on, ja jos budjetti riittää, niin suosittelen hankkimaan! Itseasiassa, kun vertaan niitä suosittuihin ja halvempiin Littlest Pet Shopeihin, niin kyllä Sylvaniat on suloisempia!
 
Kertooko tarpeeks jos sanon et oon 24v,ja mulla on omat hahmoni tallella:)
Ihan samanlaisia tuntuvat olevan nuo nykyisetkin.

Ja niillä omillani sitten todella leikittiin,mä rakastin niitä nalleja + possujani.

Hintaa en muista
 
Meillä tyttöä ei ole koskaan kiinnostanut nuo pet shopit. Ja ei ne minustakaan kovin kummosen näköisiä ole. Ja sitä just mietin et nuo vois olla sit sellasia että pitää koristeena kun ei leiki enää. Kuin kalliita nuo sitte on?
Hello kitystä tyttö tykkää mut mun mielestä niissä ei oikein mitään järkevää ideaa. Ja aika kalliita muovileluiksi..
 
Mun tietääkseni ne on noin 20e/perhe, ja onhan niitä tietysti erilaisia pakkauksia (mm. yksi ipana tms.) Mullakin on kaikki jäljellä kaikki perheet, jotka sain pienenä. :) Aivan ihania - ja alkuperäisessä kunnossa ahkerasta leikkimisestä huolimatta! Yksi rakkaimmista leluista. Suosittelen! Onhan ne herttaisempiakin kuin monet nykyajan ötököistä.
 
EI nuo kyllä sen kalliimpia kun Lundby nukkekoti jututkaan. Ja sata kertaa sulosempia kyllä. Pitää vielä tytöltä kysellä tykkääkö vai ei. Ei kuitenkaan viitti itelle alkaa keräämään :D
 
www.lahjakas.fi löytyy paljon valikoimaa. Siellä on myös halvat postikulut. Monet aikuisetkin keräilee noita Sylvanialaisia. Niitä on lukematon määrä erilaisia, perheitä, vauvoja, kaksosia, tarvikepakkauksia, huonekaluja, kauppoja, taloja ja hotelleja. Lisäksi Sylvanialaiset ovat todella hyvä laatusia ja tavarat yksityis kohtaisia. Suosittelen siis!
Täällä Sylvanian Families keskustelu foorumi: http://sylvanianfamilies.foorumit.fi/index.php
Kannattaa käydä lukemassa.
Lisäksi oma blogini, jossa kerron keräilyharrastuksestani: http://murattinurkka.blogspot.com
sekä erään aikuisen keräilijän blogi: http://toukkero.blogspot.com
 

Yhteistyössä