Nokia lumia 620 omat soittoäänet siihen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelppivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelppivä

Vieras
Miten siihen saa omia musiikkejaan soittoääniksi?? :O
Mistään en löydä, et lisää soittoääneksi ym.
Vaikka lisäsin koneelta biisejäkin puhelimeen!

Puhelimen normit äänet on puhelimessa ja niistä voi valita, mutta
tuo nyt häiritsee, kun en löydä :O

Se onkin hankalampi homma noissa Lumia puhelimissa. Mulla on Lumia 700 ja joku Zune ohjelma piti koneelle ladata ja sitä kautta. Mies sen kanssa värkkäsi ja sai sitten mulle mieluisan soittari. Yritin tilailla niitä soittoääniä vähän sieltä täältä ja sitten vasta kun googlasin ohjeita niin selvisi, että ei onnistu noin vain.

Aha. No emmä sitten niin tyhmä ookkaan, kun en löytänyt! :D

Vaikeemmaks muuttuu siis kaikki nykysin :/ Noh täytyypä taiteilla tässä joku päivä ja katella miten onnistun.. jos onnistun! :D

Alkuperäinen kirjoittaja hjelppivä;28459476:
Aha. No emmä sitten niin tyhmä ookkaan, kun en löytänyt! :D

Vaikeemmaks muuttuu siis kaikki nykysin :/ Noh täytyypä taiteilla tässä joku päivä ja katella miten onnistun.. jos onnistun! :D

Joo, toi on kyllä niin typerä homma, jos oisin tienny niin en ois ostanu koko Lumiaa. Mutta jos sä sen Luo soittoääni löydät, niin osaat kyllä :D

Siis miten te saatte niitä soittoääniä oikeesti laitettua?? :O

En onnistu.. en!!! :(
Meni jo hermot!!!

Musiikkia lataa kyllä, mutta ne menee musiikki "kansioon" ja sieltä niitä et saa muualle..
hitto miten vaikeeta! :O

Mä en vaan VOI kestää noita puhelimen omia ääniä..aarrgghh.. !

Nyt apuja.. ja helppoa ja selkeetä! :D :D kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja hjelppivä;28462501:
Siis miten te saatte niitä soittoääniä oikeesti laitettua?? :O

En onnistu.. en!!! :(
Meni jo hermot!!!

Musiikkia lataa kyllä, mutta ne menee musiikki "kansioon" ja sieltä niitä et saa muualle..
hitto miten vaikeeta! :O

Mä en vaan VOI kestää noita puhelimen omia ääniä..aarrgghh.. !

Nyt apuja.. ja helppoa ja selkeetä! :D :D kiitos!

Zunella voit ladata musiikkia puhelimeen, mutta niitä ei saa suoraan sieltä soittoääniksi. Edelleen, mene sinne Marketplaceen ja lataa se Luo soittoääni sovellus tai mikä lie onkaan puhelimeesi ja tee sillä niitä soittoääniä niistä biiseistä mitä oot ladannut puhelimeesi :D

Zunella voit ladata musiikkia puhelimeen, mutta niitä ei saa suoraan sieltä soittoääniksi. Edelleen, mene sinne Marketplaceen ja lataa se Luo soittoääni sovellus tai mikä lie onkaan puhelimeesi ja tee sillä niitä soittoääniä niistä biiseistä mitä oot ladannut puhelimeesi :D

Hmmmmm.. no yritetääs sitten noinkin vielä :D
Hitto miten on rasittavaa ja vaikeeta.. kironnut kokopäivän! :O :D

JIPPIIII.. voi , että ihminen voi olla onnellinen ja iloinen yhdestä soittoäänestä! :) :) :)

Kiitosta oikeesti niin suuresti avusta!!! :heart:

Päivä ja ilta/yö pelastettu! :)

Yhteistyössä