Nokian Lumia 710 vai Samsungin Galaxy S 2?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mievain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mievain"

Vieras
Eli jomman kumman olisin nyt hankkimassa, mutten osaa päättää.
Nokian 710 tai Samsung Galaxy S 2.
Muut Lumiat (600 ja 900) eivät ulkoisesti hirveästi miellyttäneet ja Lumia 600 oli sen verran halpa, että alkoi epäilyttää laitteen laatu. Galaxy S 3 taas oli turhan iso ja olen kuullut siitä huonoja kommentteja.

Onko teillä kokemuksia etenkin 710:sta ja tuosta samsungista?

Onko Samsung epäkäytännöllinen kokonsa vuoksi (Lumia on pienempi)?
Onko Lumia laadukas verrattuna tuohon Samsungiin?

Tällä hetkellä mulla on Nokia, eli Samsungissa olisi hetkeksi opeteltavaa, mutta on mulla Samsunginkin puhelin joskus ollut...

Jos joku tietää molemmista, niin olisi kiva tietää niiden vertailua; plussia ja miinuksia :)

Hinta ei nyt ole niin oleellinen noiden välillä, koska ajattelin ottaa kytky-sopparin joten niissä ei yleensä ihan hirveää hintaeroa kuukausittain tule...

Mulla on s2 ja kovassa käytössä onkin! Tykkään kyllä :)
Oon vähän huono tähän vastaamaan, kun ei oo kokemusta molemmista.. Mut oon päättäny että nokiaa en enää osta!! Edellinen puhelin oli nokian ja kun se hajos, niin päätin et pysyttäydyn vaan samsungissa!! :)

Miehellä samsung S 2 ja mulla toi 710. Molemmat ollaan erittäin tyytyväisiä. Ehkä eniten vaikuttaa se haluaako windowsin vai anroidin järjestelmällä ja haluaako vähä isomman vai hiukan pienemmän. Molemmissa on paljon kaikkee ja marketeista saa lisää sovelluksia ladattua.

[QUOTE="mievain";26926595]Mangi, oletko käyttänyt miehesi luuria - entä miehesi sinun luuria?

Jos, niin pysyisittekö omissanne vai vaihtaisitteko toisen puhelimeen? ;)[/QUOTE]

Ennenkö sain lumian tykkäsin miehen puhelimesta, mutta kun keväällä sain tän lumian oon enemmän kun tyytyväinen enkä vaihtais mihkään muuhun! Mies testas mun puhelinta mutta hän taas pysyis mielummin omassaan kun ei tykkää windosin järjestelmästä :D Eli kannattaa käydä jossain liikkeessä testailemassa molempia :) eipä tainnu kyl olla apua tästä vastauksesta :)

Uusimmat

Yhteistyössä