Nokian Lumia ja koputus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tumpelo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tumpelo"

Vieras
Te joilla on Lumia niin millä siinä saa koputuksen päälle? Nyt useamman kerran mulle on sanottu että on soitettu, mutta mulla ei näy mitää ilmotusta siitä. Olen samaan aikaan ollu puhelimessa, mutta soittajalle ei oo hälyttäny varattua ja nyt tajusin että vaikka mulla on toi puhelin ollu jo toista kuukautta niin yhtään koputusta ei ole. Eikä sieltä puhelimesta mistään valikosta koputusta löytyny edes :D

Alkaa vähä mennä hermo kun selkeesti pari puhelimen perusominaisuutta puuttuu.. Toi koputus ja napsautus äänettömälle..

Olen ihmetellyt tuota samaa asiaa kuin "tumpelo".
En siis löydä lumiaan (710) koputusta mistään. Ja mitään tietoa siitä että joku on yrittänyt soittaa minun ollessa jo puhelimessa ei jää!! Tavoittelijahan luulee että tieto soittoyrityksestä on puhelimeeni jäänyt.

Mistä koputuksen saa Lumiaan??!!?
Puhelin työpuhelimena ja aika hankalaa kun useat soitot menee "ohi"!!

Äänettömälle saa, kun painaa volume nappia sivusta ja sitten täppää sitä kellon kuvaa oikeassa ylälaidassa.

Käyntikortin lähetys kiinnostaa minuakin?
Koputus myös? Mulla saunalahden liittymä.

eli siis viestillä saat lähetettyä tälläi että mee siihen luurinkuvaan alotusvalikossa, "hae", klikkaa oikea nimi ja tulee valinnat soita matkapuhelimeen ja viesti, nii paina sormea pohjassa sen soita matkapuhelimeen kohdassa ja tulee kopioi, kopioit sen ja meet viesteihin, sitte siin on sellanen kuva ylempänä missä on joku kansio tms, niin sillä saat sen liitettyä viestiin.

Oon saanu koputuksen päälle mut ei jää mitään muistijälkee et kuka tai mikä numero on koputtanu...eli ainut tapa ois kai kattoo sillon kun koputtaa...ja käyntikortti on mysteriaa...

En olisi ehkä hankkinut lumiaa , jos olisin tutkinut ominaisuuksia tarkemmin.
Käytikortti lähetys ei todellakaan itsestään selvyys ja kun sen lataa, se on englannin kielinen - siitä miinus.
Soittoääniä ei ole juurikaan, vaatii Ringtones lataamisen

Linkki http://www.windowsphone.com/fi-fi/store/app/ringtones/b153826e-f839-4994-b4c5-f894016fc8d

Aika tylsiä ääniä !

Yhteistyössä