Nolatkaa nyt itteenne vähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Mikä aprillipila sulla on menny läpi?

Tää on uskomattomin... Äitini soitti muutama vuosi sitten aprillipäivänä. Tiutinen on siis reilun 300 ihmisen kansoittama saari täällä Kotkassa. Sinne menee silta.

Äitini: Arvaa mitä!
Minä: No, mikä nyt?
Äitini: Tiutisen silta on hävinny yön aikana!
Minä: MITÄ?!
Äitini: Niin, siis koko se silta on vaan hävinny viime yönä!
Minä: Voi hyvänen aika, voi että!
Äitini: Niinpä, tosi omituista.
Minä: Onneksi te pääsette sieltä edes veneellä pois!

Tässä vaiheessa äitini pokka ei enää kestäny. :ashamed:

:D
Mua ei ole aprillattu pitkään aikaan.
Joskus vuonna 1997 tms yksi USA:ssa asuva kaverini kertoi ostaneensa lentoliput Eurooppaan ja tulevansa Concordella. Se oli aprillia, tosin se olisi voinut olla tottakin, siihen aikaan Concordet vielä lensi, ja rahasta sillä tytöllä ei käsittääkseni ole pulaa.

mulle ei oo koskaan tehty piloja,mut tuo ukko just kerto et yks vuosi oli kalevassa ollu aprillipilana uutinen et Hailuodosta(on siis Oulunsalon liepeillä) rakennetaan silta Ruotsiin ja toi oli uskonu sen..nolo ukko :laugh:

Meillä kävi viime vuonna niin että mies oli ollut yön töissä taksissa ja se pirssi oli tuossa meidän oven edessä. Menin sit herättää ukon aamupäivällä...:
- millä sä tulit aamulla töistä?
- mersulla ( siis se taksi mitä se ajaa )
- onko se tallissa?
- ei oo ku pihalla.
- joo mut jumaliste ei se oo tuolla!!!
-ai jaa

ja äijä alko taas nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mulle ei oo koskaan tehty piloja,mut tuo ukko just kerto et yks vuosi oli kalevassa ollu aprillipilana uutinen et Hailuodosta(on siis Oulunsalon liepeillä) rakennetaan silta Ruotsiin ja toi oli uskonu sen..nolo ukko :laugh:
nää on just niin idioottimaisia piloja että... en ymmärrä ketä nauratta?
Katsotaan hyytyykö hymy kun oikeasti joutuu sairaalaan

Alkuperäinen kirjoittaja tumppu:

sori lainasin väärää viestiä!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kaveri soitti ja sano olevansa sairaalassa kun koira oli törkänny sen rappusia alas ...

no mä jo ihmettelinki et kuin sairaalassa,et tuskin kukaan sinne jorpakkoon ajaan lähtee jos ei siinä siltaa näy :D

:laugh: :laugh: :laugh: meinas sitte ukkos että oikiasti alakavat tekemään niinki pitkää siltaa suomen puolelta ruottiin :D

oon samaa mieltä. mutta onneks oli vaan pilaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

:laugh: :laugh: :laugh: meinas sitte ukkos että oikiasti alakavat tekemään niinki pitkää siltaa suomen puolelta ruottiin :D

jep :D kyllä se äsken sanoki ettei edes tajua kuin voi ottaa todesta sellasen,on kuitenki hieman epärealistista :laugh:

No mua huijas joskus teininä äiti ja sisko oikein kunnolla, ku mentiin saunomaan yhdessä. Ne oli jo lauteilla istuskelemassa, ku mä vasta tulin sanunaan. Sanoivat mulle, että ei tule ku kylmää vettä hanasta ( olivat vaan vääntäneet sen jääkylmälle), noh enhän mä sitä huomannu, että hana vaan kylmällä ja kiljuen pesin itteni sit, ja kyllä ne sai hyvät naurut saunanpuolella...

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
No mua huijas joskus teininä äiti ja sisko oikein kunnolla, ku mentiin saunomaan yhdessä. Ne oli jo lauteilla istuskelemassa, ku mä vasta tulin sanunaan. Sanoivat mulle, että ei tule ku kylmää vettä hanasta ( olivat vaan vääntäneet sen jääkylmälle), noh enhän mä sitä huomannu, että hana vaan kylmällä ja kiljuen pesin itteni sit, ja kyllä ne sai hyvät naurut saunanpuolella...

siis tämä on ihan oikiasti hyvä! :laugh:

Meidän faijaan uppoaa lähes joka vuosi sama pila: kaikki koirat on karanneet (sillä on kolme). :xmas: Hauskan tuosta tekee se, että joka vuosi se uskoo saman jutun. :D

Siskoa ilkeesti huijasin tänä aamuna, että meille otetaan koira. =) Sisko siellä jo lateli, että ootko ihan tyhmä ja hullu, entäs jos teille tulee vauva ja se perii miehes allergiat. ...meillä ollaan siis allergisia ja ukolla vielä astma. Koira tai lemmikki ois aika tyhmä teko.

Mun siippa avasi yks aprillipäivä jonkun kelan kirjeen ja sano:
"hei, ne sanoo et ku mä täytän kolmekymmentä niin mun opintolaina annetaan kokonaan anteeks!"

Ja mähän uskoin... annetaanko!? mahtavaa.... :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Mun siippa avasi yks aprillipäivä jonkun kelan kirjeen ja sano:
"hei, ne sanoo et ku mä täytän kolmekymmentä niin mun opintolaina annetaan kokonaan anteeks!"

Ja mähän uskoin... annetaanko!? mahtavaa.... :laugh: :ashamed:

:laugh:

Dodih, äitini tekstas illalla, että hiusväriä laittaessa taisi mennä liikaa ja kaikki hiukset tippu pois. Ja että peruukkiostoksille menee huomenna. Mies luki tekstarin ensin, kun huomas, että tekstari tullu ja kysyi, saako katsoa. Mie luin ja silmät meni lautasiksi, kunnes mies muistutti, että aprillipila. Muuten ois menny varmaan läpi. :laugh:

pomo syöksy tänään hakemaan ilmasta kannettavaa osoitteesta missä ei ole ollut vuosiin elisan liikettä kun olis ilmaseksi saanu :laugh: mullekki meni läpi :whistle:
mulle on menny läpi myös että työpaikallani palaa ja sen seurauksena menetin paikkani... sitten kaikenlaiset "maassa ulkona oli lompakko eikai vaan sun"...

mä laitoin tänään facebookissa itseni parisuhteessa olevaksi ja tulihan niitä kyselyjä lootaan sekä meseen :laugh:
lisäksi yhelle panolleni tekstasin kun en voinut häpeältäni muutenkaan ilmoittaa saaneeni testien tulokset ja että minulla on neekerisankkeri... panoni oli lievästi sanottuna kauhuissaan ku oli googlettanu sen mutta nauroi lopulta itsekkin kun paljastin totuuden :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
pomo syöksy tänään hakemaan ilmasta kannettavaa osoitteesta missä ei ole ollut vuosiin elisan liikettä kun olis ilmaseksi saanu :laugh: mullekki meni läpi :whistle:
mulle on menny läpi myös että työpaikallani palaa ja sen seurauksena menetin paikkani... sitten kaikenlaiset "maassa ulkona oli lompakko eikai vaan sun"...

mä laitoin tänään facebookissa itseni parisuhteessa olevaksi ja tulihan niitä kyselyjä lootaan sekä meseen :laugh:
lisäksi yhelle panolleni tekstasin kun en voinut häpeältäni muutenkaan ilmoittaa saaneeni testien tulokset ja että minulla on neekerisankkeri... panoni oli lievästi sanottuna kauhuissaan ku oli googlettanu sen mutta nauroi lopulta itsekkin kun paljastin totuuden :whistle:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kyllä se hieman saattais kauhua lykätä jos peloteltais jollain neekeri taudilla :o |O

aluksi harkitsin klamydiaa tai raskautta mutta tuo googlen "sukupuolitaudit" toi esiin jotain niin uskomatonta et oli pakko yrittää ja menihän se läpi :laugh:

Yhteistyössä