nolo kysymys seksistä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
elikkäs ku mies on tullut sisälle, niin valahtaako teillä ne heti pois? vai miten?ku yritetään vauvaa ja mulla on välillä semmonen olo, että tuleeko sieltä mitään.

Jos oikein on hinkattu ja olen saanut orgasmin niin paikat on joskus niin turvonneet ettei valahda ulos ennen kuin vasta seuraavana päivänä.

Kyllähän siellä aina muutama miljoona siittiötä pysyy sisälläkin vaikka suurin osa valuisikin ulos ;)

Siis onko niin, että sulta ei valahda mitään pois? Ootko huolissasi, että tuleeko mieheltä mitään, vai pelkäätkö, että kaikki tulee sulta pois, eikä pääse perille?

Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..

Ai ihan desin verran?joopa joo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no okei 0,5 desiä..

Heh. Taidat vähän liioitella, etkä ihan vähänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no okei 0,5 desiä..

enpä usko vieläkään.. Perehdy vähän ihmisen anatomiaan paremmin..

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
elikkäs ku mies on tullut sisälle, niin valahtaako teillä ne heti pois? vai miten?ku yritetään vauvaa ja mulla on välillä semmonen olo, että tuleeko sieltä mitään.

Nnosta yhdynnän jälkeen jalat hetkeksi seinää vasten ylös. hassua mutta saattaa auttaa jos vaikka kohtu on hieman taaksepäin kallistunut

olen kysynyt, että tunteeko hän että häneltä tulisi, mutta sanoi, että kun saa niin ei tunne itse sitä purkausta, mutta hän kumminkin saa. hankala selittää=)

Yhteistyössä