H
harmaana
Vieras
elikkäs ku mies on tullut sisälle, niin valahtaako teillä ne heti pois? vai miten?ku yritetään vauvaa ja mulla on välillä semmonen olo, että tuleeko sieltä mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..
Ai ihan desin verran?joopa joo..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Tuleehan sitä valuu siis..mut täytyy sanoa että mieheltä tulee kerralla varmaan desi mälliä ja sellasella paineella että ampuu varmaan kohdun takaseinään T_T niin ekasta kerrasta napsahdin raskaaksi..
Ai ihan desin verran?joopa joo..
no okei 0,5 desiä..
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:elikkäs ku mies on tullut sisälle, niin valahtaako teillä ne heti pois? vai miten?ku yritetään vauvaa ja mulla on välillä semmonen olo, että tuleeko sieltä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:siis ku multa ei valahda, niin oon miettiny, että tuleeko mieheltä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:siis ku multa ei valahda, niin oon miettiny, että tuleeko mieheltä mitään.