Nolo vaiva - 19vuotiaan pierujen karkailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras."

Vieras
Eli tämmöstä...

En ymmärrä miksi mulla karkaa välillä pierut. Mä en tunne tuolla peräaukon kohdalla välillä ollenkaan et ilmaa ois tulossa ja sit se karkaa itsestään! välillä aika äänekkäästi, välillä äänettömästi...

Joka tapauksessa, pieruja en onnistu pidättämään enää ollenkaan. :( on pakko piereskellä... mutta olen oppinut kuitenkin mahdollisimman hiljasen tavan pieraista. Ensimmäisen kerran vedän sen ilman ikään kuin sisäänpäin ja sitten vasta päästän ulos, sillon se tulee hiljasemmin... mut nyt tuntuu et ei onnistu enää sekään.

Sit kun käyn kakalla nii mun on esim. joskus pakko laskee virtsaa samaan aikaan. En pysty ponnistamaan sitä kakkaa ulos ilman et pissaa valuu samalla...

Joskus tietyssä istuma asennossa saattaa vähän valahtaa pissaa housuun...

Ja kun käyn vessassa kakalla, niin pyyhkiessä jää myös verta välillä paperiin. Olen miettinyt et onko se veri pimpan puolelta valunu tuonne pyllyvakoon ja pyyhkiessä kakan jälkeen jää aina sitä sitten paperiin samalla vai alotanko pyyhkimään jo liian alhaalta, pimpan kohdalta joten jää sitä verta paperiin.. mut ei mun mielestä tästäkään voi olla aina kysymys!

Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä ja se aiheuttaa vaikka mitä ongelmia.

Ja oon myös huolissani tuosta epäsäännöllisestä verenvuodosta pimpistä... et kai mulla jotain hormonaalisia ongelmiakin on.

Mutta nyt haluaisin vaan apua ja selvyyden tuohon noloon vaivaan. :/

Ja kertaakaan en oo synnyttäny, enkä tietääkseni muutenkaan vahingoittanut alapään paikkoja! olen peilillä yrittänyt myös tutkia näkyykö peräaukossa tai ympärillä jotain poikkeavaa... ei ole mielestäni näkynyt. Peräaukko ei ole esim leventynyt, ihan pieni reikä ja tuolleen... et mietin miten sieltä pystyy ilma sit karkaamaan.

Paskat ei onneks kertaakaan oo kyllä tullu housuun ja tunnistan kyllä millon mulla kakka hätä on.

Auttavan tähän olen joskus esim. huomannut kun pesee pepun puolen pelkällä suihkulla. Ikään kuin stimuloi peräaukkoa sillä, niin sillon onnistuu pierasemaan silleen et vetää sen eka sisäänpäin ja päästää myöhemmin ulos. Ja pepun puoli pitää myös kuivata hyvin ja tietyllä tavalla... nii se on kans aiemmin auttanu siihen. En tiiä auttaako kyllä enää.

Outoa... :(

Sisäiset peräpukamat ja lantionpohjan lihakset surkeassa kondiksessa. Pukamiin scheriproct-voidetta, jos vaivaavat ja lihaksille jumppaa:

http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskunto/nain-treenaat-lantionpohjan-lihaksiasi

Geishakuulatkin voit hankkia. :)

rohkiasti vain lääkäriin, apua saa aina :) kuulosti niin moninaisilta vaivoilta, ettei kannata minkään palstalääkärien neuvoihin vain luottaa. kuulostaa vähän kummalliselta että 19-vuotiaalla olisi lantiopohjan lihakset niin huonossa kunnossa että virtsa karkailisi, vaikka eihän sekään mahdotonta ole. ja pahojen ilmavaivojen kanssa voi olla mahdotonta pidätellä, jos sitä ilmaa on suolessa tarpeeksi paljon. mutta ennenkaikkea olisi tärkeää että tarkistettaisiin ettei mitään isompaa ongelmaa ole, ja että saisit mahdollisimman pian apua, noin nuorikin kun olet.

Suosittelen vähähiilihydraattista ruokavaliota. Jos pystyt jättämään valkoiset jauhot ja sokerin pois, niin pelkästään siitä on jo iso apu. Huono homma tuo ärtyneen suolen oireyhtymä, mutta siihen voi hyvinkin saada apua ruokavaliosta. Ruokavalio auttanee myös pieruongelmiin.

Eli tämmöstä...

En ymmärrä miksi mulla karkaa välillä pierut. Mä en tunne tuolla peräaukon kohdalla välillä ollenkaan et ilmaa ois tulossa ja sit se karkaa itsestään! välillä aika äänekkäästi, välillä äänettömästi...

Joka tapauksessa, pieruja en onnistu pidättämään enää ollenkaan. :( on pakko piereskellä... mutta olen oppinut kuitenkin mahdollisimman hiljasen tavan pieraista. Ensimmäisen kerran vedän sen ilman ikään kuin sisäänpäin ja sitten vasta päästän ulos, sillon se tulee hiljasemmin... mut nyt tuntuu et ei onnistu enää sekään.

Sit kun käyn kakalla nii mun on esim. joskus pakko laskee virtsaa samaan aikaan. En pysty ponnistamaan sitä kakkaa ulos ilman et pissaa valuu samalla...

Joskus tietyssä istuma asennossa saattaa vähän valahtaa pissaa housuun...

Ja kun käyn vessassa kakalla, niin pyyhkiessä jää myös verta välillä paperiin. Olen miettinyt et onko se veri pimpan puolelta valunu tuonne pyllyvakoon ja pyyhkiessä kakan jälkeen jää aina sitä sitten paperiin samalla vai alotanko pyyhkimään jo liian alhaalta, pimpan kohdalta joten jää sitä verta paperiin.. mut ei mun mielestä tästäkään voi olla aina kysymys!

Mulla on ärtyneen suolen oireyhtymä ja se aiheuttaa vaikka mitä ongelmia.

Ja oon myös huolissani tuosta epäsäännöllisestä verenvuodosta pimpistä... et kai mulla jotain hormonaalisia ongelmiakin on.

Mutta nyt haluaisin vaan apua ja selvyyden tuohon noloon vaivaan. :/

Ja kertaakaan en oo synnyttäny, enkä tietääkseni muutenkaan vahingoittanut alapään paikkoja! olen peilillä yrittänyt myös tutkia näkyykö peräaukossa tai ympärillä jotain poikkeavaa... ei ole mielestäni näkynyt. Peräaukko ei ole esim leventynyt, ihan pieni reikä ja tuolleen... et mietin miten sieltä pystyy ilma sit karkaamaan.

Paskat ei onneks kertaakaan oo kyllä tullu housuun ja tunnistan kyllä millon mulla kakka hätä on.

Minulla on sama ongelma :( pierut karkaa välillä niin etten edes tunne, mutta haistan tai sitten tunnen että se on tulossa mutten pysty pidättäämään. Ootko saanut jostain apua, onko sulla vieläkin tää ongelma?

Yhteistyössä