Nolo vaiva...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie vaan"

Vieras
okei, olen reilu parikymppinen nainen, ja nyt tässä ehkä noin puolen vuoden aikana on alkanut alapää hikoilemaan kauheasti.. siis ikäänkuin ne taipeet, nivusiksiko niitä sanotaan?
Mistä tämä voisi johtua?
Ei reidet osu mitenkään yhteen esim kävellessä tai seistessä, eivät siis "haudu". Alushousut ja muutkin vaatteet on vastaanvanlaisia kuin aina ennenkin, että tuskin nekään nyt olisivat alkaneet hautoa. Eikä ole eroa poistanko, siistinkö vai pidänkä karvat paikallaan..
Ja siis hikoilu alkaa ihan 10-20 minuuttia suihkun jälkeenkin heti, ei pysy hetkeäkään raikkaana. Muualta en pahemmin hikoile. Ottaa päähän jo miehenkin puolesta, vaikuttaa meidän seksiinkin kun mua ns. hävettää tää ongelma. Etenki kun en laukea ku suuseksillä, eikä tuonne nyt viitsisi päästää miestä haistelemaan...
Jotain neuvoja vinkkejä tähän? Niitä intiimialueen dödöjä olen miettinyt, mutta kainalotkaan meinaa dödöjä kestää.. Jollain niistä kokemuksia?

puhdas hiki ei haise.. ehkä sä nyt vaan olet tehnyt olemattomasta asiasta ongelman. missään nimessä mitään deodorantteja kannata alapäähän rueta laittamaan.

Mitä deodoranttia käytät? Muutamalla tuttavalla nimittäin kävi mainitsemallasi tavalla kun käyttivät liian voimakkaita dödöjä, hikirauhaset ikäänkuin tukkeutuivat ja jostain kautta se hiki ulos tulee...

Laita heinää sinne housuihin pariksi yöksi tai päiväksi. Siitä lähtee luontainen juttu mikä poistaa hikoilun. Armeijassakin laitettiin ennen heinää kenkiin kun jalat haisi, nyt annetaan piikki joka lopettaa hien tuottamisen.

Tietenkin käydään pesulla ennen suihin ottoa, minä sen vaadin, miehelle kelpaisi kyllä vähän vähemmänkin puhdas :D. Vaiva vaan sen verran paha että häiritsee ainakin mua siinä kesken tuohujen vaikka juuri ennen on käynyt pesulla...
Viestin 5 laittaneelle, jotain apteekissa myytävää herkälle iholle tarkoitettua dödöä käytän, jo ennen tätä ongelmaa käyttänyt.
hikoilu tosiaan niin runsasta, että päälihousutkin tuntuvat hetken päästä päältäpäin kosteilta. Etenkin jos on joutunut istumaan vähääkään..
Talkkia en ole kokeillut, mutta eikö se mene sellaisiksi kökkäreiksi tai jotain sit kostuessaan?
Ja eikö kenelläkään mitään ideaa mistä voisi yhtäkkinen runsas hikoilu johtua?

Kokeile kookosöljyä (Neitsytkookosöljyä, jota myydään esim ruohonjuuressa) Itse käytän sitä deodoranttina. Ei ole ihan niin tehokasta kuin varsinainen dödö, mutta itselleni riittää hyvin kun kuitenkin joka päivä käy suihkussa. Ja siis tarkoitan että tunget sitä kookosöljyä nivusten lisäksi sinne kainaloihinkin ;)

Jatkan vielä että kookosöljy on jonkinverran antiseptista. Itselläni nivusiin tuli hyvin nopeasti suihkun jälkeen "hiivainen" haju vaikka kuinka hyvin yritti kuivata suihkun jälkeen ja pidin joskus paperiakin nivusissa poistamassa kosteutta siis hikoilin myös sieltä. Kookosöljyn käytön aloittamisen jälkeen ongelma poistui. :)

Viestin 8nlaittaneelle, mulla tää ongelma alkoi tosiaan vasta kun ilmat kylmenivät..

ja viestin 9 laittaneelle. miten se kookosöljy toimii? teen kuitenkin suht raskasta fyysistä työta, että sen dödö pitäisi kestää kuitenki jonkin verran.. Vai voiko sitä kokeilla vain tuonne alas? mihin sen teho perustuu?

Mulla on sama ongelma! Ja mulla ei ainakaan se talkki kauaa auta.. Välillä oon suihkun jälkeen kokeillut sitä laittaa ja sit jonkun aikaa kun on housut ollu jalassa ni hikoilu jatkuu entiseen tapaansa. Rasittavaa! Enkä todellakaan tiedä mikä tähän vois auttaa kun ei ton talkinkaan kanssa sotkeminen ja tuhraaminen auta.. Ja toi öljy kuulostaa mun korvaan vähän oudolta, miten se voi muka pitää hienhajun ja hien yleensäkin poissa? :o

Its hikoilen jatkuvasti kainaloista ja saanu hepotusta hikilapuista, suosittelen kyll kaikille liikahikoilioille, itse olen netistä tilannut osoitteesta hikilappu.fi, mutta tietääkseni tuotetta saa myös jostain terveyskaupoista.

Kokeilkaas Absolut Torr dödöä. Ite käytän nivusiin just tuota koska mulla samainen ongelma alkoi yllättäen näin 30v täytettyäni. En hikoile muuten kainaloista paljoakaan ja sitten yhtä äkkiä alkoi tämä ongelma. Ei tarvi tehdä mitään sen ihmeempää kun päivän aikana hikoaa nivusista niin kovin että alushousujen reunat ihan märkänä. Ja minulla tuo haisee ihan hielle. Sellaiselle kuin toisilla haisee kainalot. Kainalohiki minulla taas ei juurikaan haiskahda.

Yhteistyössä