Nolo

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Viimeisin nolo sattui, kun oltiin viikonloppuna kylpylälomalla ja isommat pojat jäivät vielä polskuttelemaan altaalle. Minulla oli pienimmän ja omat kamppeet 7 vuotiaan poikani repussa, jonka survoin selkääni. Uinnin jälkeen maistuu juominen ja repussa oli kukkaro.. No mie en tietenkään saanut sitä reppua irti selästäni siellä kylpylän aulassa ja nolon näköisenä ähisin ja puhisin aikani. :ashamed: Vitsi, että kyllä hävetti. Piti pyytää henkilökunnalta apua irrottamaan repun pois miun selästä... :ashamed:

Edellinen nolohan oli se, kun lukitsin itseni auton takapenkille lapsilukkojen taakse niin, että jouduin soittamaan apua...

Onko muita, joille sattuu ja tapahtuu? :ashamed:

Etkö päässyt etupenkille sieltä takapenkiltä sitten? Tuli vaan mieleen kun itse joudun joskus kesken matkan menemään siitä välistä taakse ku takaa kuuluu hirveä huuto ja mekkala. :D Ja meillä siis ihan normi henkilöauto.

Meillä oli sillä hetkellä just silleen laitettu kaks lasten turvaistuinta takapenkille, että ei päässy siitä välistä mihinkään..Olin totaalisen jumissa.. :ashamed: Just ja just sain sorkittua kännykän sieltä väliköstä.. :ashamed:

Kieltämättä hävetti, kun en meinannu päästä peruuttaen meidän pihasta pois.. :xmas: Ei ollu edes hirmu paha paikka. Takapenkiltäkin kuulu, et nonni, äiti ajaa... :whistle: Poika 2.5v.. :D

Toivottavasti naapurit ei nähny.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
No kaikkein noloin taitaa olla se kun peruutin anopin polkupyörän ylitte :whistle: ja koska se jäi sinne auton alle jumiin, niin mun piti vielä kerta ajaa sen yli :laugh:

eikä tää oli ihan paras :laugh: :laugh: :laugh: ette taida olla kovin hyvissä väleissä anopin kans? :whistle:

No kaikkein noloin taitaa olla se kun peruutin anopin polkupyörän ylitte :whistle: ja koska se jäi sinne auton alle jumiin, niin mun piti vielä kerta ajaa sen yli :laugh:

:laugh: :laugh: Siis täydellistä, jos anoppi sattui vielä olemaan pyörän selässä :D :laugh: . Vähän repesin :laugh: :laugh: :laugh: .

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:

eikä tää oli ihan paras :laugh: :laugh: :laugh: ette taida olla kovin hyvissä väleissä anopin kans? :whistle:

Ollaan kyllä- samantien lahjoitti sen plittanan pyörän mulle B)

Mulla on näitä sattuu ja tapahtuu juttuja myös. Tännekkin laitoin siitä avauksen kun olin ystäväni kanssa ravintelissa selvinpäin syömässä ja kun eväät oli syöty niin sanoin lets menoks ja ponkasin pystyyn. pääni hipaisi siinä yläpuolella olevaa puolimetristä takorautalyhtyä joka putosi mun jälkkärilautasen päälle ja siitä laattalattialle. Ensin klinksklonks se posliinilautanen hajosi ja sitten se rautalyhty paukahti siihen lattiaan JUMPS. Ja koko ravintolaan tuli hiiren hiljaista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Mulla on näitä sattuu ja tapahtuu juttuja myös. Tännekkin laitoin siitä avauksen kun olin ystäväni kanssa ravintelissa selvinpäin syömässä ja kun eväät oli syöty niin sanoin lets menoks ja ponkasin pystyyn. pääni hipaisi siinä yläpuolella olevaa puolimetristä takorautalyhtyä joka putosi mun jälkkärilautasen päälle ja siitä laattalattialle. Ensin klinksklonks se posliinilautanen hajosi ja sitten se rautalyhty paukahti siihen lattiaan JUMPS. Ja koko ravintolaan tuli hiiren hiljaista :ashamed:

:o :laugh:

Sekin on noloa, kun istuu auton kyytiin, eikä huomaa että takapenkillä on porukkaa ja alkaa vain selittämään kuskille omiaan... :whistle: :ashamed:

Aamuäreä, sitten vilkaisin kamuani ja revettiin ihan täysin...mahat täynnä hytkytiin ja kamulla turahteli pieruja siinä oheessa ja sanoi mulle vaan hytkymisen välissä "kuset tulee housuun"....tarjoilija juoksi paikalle että apua apua pitääkö soittaa ambulanssi että onko sun pää halki....ja mä vaan että eipä tässä mitään, eiköhän me lähdetä :D :headwall:

Aamuäreä, sitten vilkaisin kamuani ja revettiin ihan täysin...mahat täynnä hytkytiin ja kamulla turahteli pieruja siinä oheessa ja sanoi mulle vaan hytkymisen välissä "kuset tulee housuun"....tarjoilija juoksi paikalle että apua apua pitääkö soittaa ambulanssi että onko sun pää halki....ja mä vaan että eipä tässä mitään, eiköhän me lähdetä :D :headwall:

:laugh: *kops*

Alkuperäinen kirjoittaja anniina:
miten onnistu kylpylässä pienimmän kanssa?
meillä melki saman ikäiset poitsut ja kylpylä mielessä....

Tuo Tahko Spa on saanut vauvaystävällisyydestään tunnustusta. Siellä oli kolme allasta, joissa meijän pienimmäinen, 5,5kk vauva pystyi minun kanssa helposti olemaan ja hän nauttikin suunnattomasti olostaan! Porealtaassa tais eniten tykätä olla. 2 vuotias kävi isänsä kanssa kaikissa altaissa ja laski vesiliukumäkeä monet kerrat. Hänellä kylpyläreissu jäi hyvin vahvasti mieleen ja viimeyönä oli unissaan kävellyt tai oikeastaan unissaan uimahypännyt sängystä pää eellä lattiaan.. Siitä kuhmu muistona. 7v rakasti reissua ja koko perhe oltiin sitä mieltä, että mennään kyllä uudestaankin!

Meillä oli aivan ihana huone ja siellä oma keittiö tarvikkeineen ja tehtiin ite ruoat jne.. Me nautittiin tosi paljon kaikesta. Ravintoloissa ei tykätä nykyisin syödä, kun mie en keskimmäisen kans saa niistä juuri mitään lautaselleni.. Niin siksi tykätään mieluummin itse tehdä sapuskamme. Laitan linkin siihen paikkaan missä oltiin;

http://www.spasuites.fi/?id=majoitus_galleria

Tuota paikkaa suosittelen KAIKILLE lapsiperheille!!!

:laugh: :laugh: :laugh: *vedet silmissä hytkyy*

Mä kerran vilkuilin kerran jos toisenkin olkani yli näkikö kukaan kun kerrostalossa asuessa yritin avata auton avaimen sillä "kaukosäätimellä" tai siis nappia painamalla meidän kotiovea... ja manasin äänekkäästi mikä on kun ei aukee

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Kiitos Heili infosta, ollaan ensi viikonloppuna menossa TahkoSpahan. Mekin tehdään itse ruuat. Kylpylän lisäksi on keilarata varattu aamuksi ja illaksi.

:heart: Ihana paikka. Olen kotoisin Nilsiästä ja me hoidettiin mummolareissut siinä samalla pikaseen. Siinä tahkolla on ihana ulkoilla lasten kanssa, rinteissä on jotain lammaseläimiä, joita voi käydä katsomassa ja sitten hevostallit suht lähellä siellä...

Vanhin poika rakastui jääkaapissa olevaan jääpalakoneeseen..

Ainiin noissa huoneissa on pyykkikoneet ja kuivauskaapitkin, jos siis samoihin meette.. Ihan hauska, mie pesasin pyykitkin siellä, ei tullu kotiin ylimäärästä hommaa.. :D (Mie oon aina ollu ihan hullu pyykin pesijä..)

Yhteistyössä