Noloa tänään kirjastossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö teillä lapset sitten lue kirjoja ollenkaan? Jos ei kerran ole varaa maksaa niitä kirjaston sakkoja, niin tuskin teillä on varaa kaupastakaan kirjoja ostella. Sääli, lukeminen on lapsille hyvä harrastus. Kehittää kielitajua, monipuolistaa sanavarastoa ja tukee koulumenestystä. Tosi kurja juttu jos lapsilta pitää evätä lukuharrastus sen takia, että vanhemmilta ei irtoa jotain hikistä 15?.

Tuota noin kun meillä on kirjoja niin järjetön määrä, että lapset eivät ole noita kaikkia omiakaan lukeneet. Se, että minulla ei ole NYT sitä 15 euroa ei tarkoita sitä, että olen joka hetke persaukinen. Ja kaikille 15 euroa ei ole mikään "hikinen raha" jolla voi vaikka ohimennen pyyhkiä perseensä. Kannattaisi hiukan enemmän antaa arvoa rahalle.

Juuri tästä syystä ei siis käydä kirjastossa kovinkaan usein lainaamassa lastenkirjoja, koska niitä on yllin kyllin itselläkin. Mies hiljattain oli lainaamassa lasten kanssa.

Nyt en ymmärrä, sulla on 2005 ja 2006 kertyneitä sakkoja kirjastoon ja sulla ei nyt ole varaa niitä maksaa. Aikaa on kuitenkin ollut 3-4 vuotta maksaa 13?... Luulis että tossa ajassa ois saanu ton verran säästettyä vaikka kuinka tiukkaa on...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se, että minulla ei ole NYT sitä 15 euroa ei tarkoita sitä, että olen joka hetke persaukinen. Ja kaikille 15 euroa ei ole mikään "hikinen raha" jolla voi vaikka ohimennen pyyhkiä perseensä. Kannattaisi hiukan enemmän antaa arvoa rahalle.

Ja silti sinulla on neljän vuoden takaisia maksamattomia kirjastosakkoja? Aika leväperäiseltä asioidenhoitajalta kuulostat.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se, että minulla ei ole NYT sitä 15 euroa ei tarkoita sitä, että olen joka hetke persaukinen. Ja kaikille 15 euroa ei ole mikään "hikinen raha" jolla voi vaikka ohimennen pyyhkiä perseensä. Kannattaisi hiukan enemmän antaa arvoa rahalle.

Ja silti sinulla on neljän vuoden takaisia maksamattomia kirjastosakkoja? Aika leväperäiseltä asioidenhoitajalta kuulostat.

Niinpä kuulostaa minustakin ja luuletko tällä asioidenhoitamisella olevasi joku kirjaston unelma-asiakas? Ei ihme että olet lainauskiellossa, siis vuosi 2005. Oikeesti hei, neljä vuotta sitten. Mä en tosiaan kehtaisi naamaani näyttää jos mulla olisi neljän vuoden takaiset sakot maksamatta.

Yhteistyössä