Nolottaa ja kaduttaa. Vietin yön parikymppisen miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin humalassa, eikä miehen ikä illalla paljoa haitannut. Nyt hävettää ja en todellakaan aio kertoa kavereille. Itse olen siis melkein kolmekymppinen. Haluan vaan unohtaa koko jutun, mutta se on vaikeaa kun häpeän omaa käytöstäni. En muutenkaan harrasta tuollaista, mikä ihme minuun meni. En edes nauttinut yhtään, koko juttu oli ihan turha.

Onhan se harmi, jos ei ollu edes kivaa, mutta ei sitä seksikumppanin ikää tarvii häpeillä. Ja melkein 30v. on oikeestan itekin "kakskymppinen", kun samalla numerollahan se ikä alkaa (28-29v.) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Onhan se harmi, jos ei ollu edes kivaa, mutta ei sitä seksikumppanin ikää tarvii häpeillä. Ja melkein 30v. on oikeestan itekin "kakskymppinen", kun samalla numerollahan se ikä alkaa (28-29v.) :D

Siis mies oli 20-vuotias, meillä on siis melkein 10-vuotta ikäeroa. Ja sen huomasi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Onko miehen ikä tässä se keskeinen asia vai mikä?

On ja se mies ei edes vaikuttanut ikäistään vanhemmalta. Jotenkin vielä nuoremmalta, ihan pentu se vielä oli.

Älä hyvä ihminen mieti toisen ikää. Mitä väliä sillä on? Kunhan ei alaikäinen ollut ; )

Alkuperäinen kirjoittaja Ken leikkiin ryhtyy...:
Unohda koko juttu, sillä se mies ainakin jo on unohtanut ja ajattelee jo seuraavaa hoitoa.

Paskat mä siitä miehestä. En meinannut edes päästä siitä eroon ja numeroa en tietenkään suostunut antamaan.

Siis mikä hävettää???
Ikä, suojaamaton seksi, suojattu seksi, puolisosi pettäminen, ajatus yhden illan jutusta???
Sori, mutta ainakaan ikää ei kannata miettiä tai hävetä. Kunhan kaveri oli täysikänen.
Noi muut onkin sitten erijuttu, riippuen katsojan asenteesta.
Anteeksi, tosi tylsä päivä tänään..........

Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

Sinä vaan nyt kuvittelet jotenkin olevasi kovinkin vanha ja kokenut kun olet jo melkein 30, mutta mun mielestä oot itsekin parikymppinen. Mä ajattelen ainakin että parikymppinen on 20-29v. Niin joo itsekin olen 29v.

Noh, se pani mua aika huolella. Paikat vähän hellänä vieläkin, ja jotenkin liian pervoja juttuja tehtiin myös. Kuitenkin kyseessä nuori kundi. Mitä jos törmään siihen vahingossa? Pakko oli avautua täällä kun kavereille en pysty kertomaan.

No kuulostaa siltä, että olet saanut perusteellisesti!:) Ja että poika oli sinua rohkeampi ja ehkä kokeneempikin..? Mitäs tuosta, jatka elämääsi eteenpäin.

mut täällä leveilet asialla.. hmm, ymmärrän. kyllä mäkin rehentelisin tolla... .)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Kävi mullaki täällä viikonloppuna 10-vuotta nuorempi kolli eikä yhtään haitannu. :xmas:

juuh, kokemusta nuoremmista miehistä löytyy täältä myös. ja pääsääntöisesti olen tyytyväisempi heihin kuin vanhoihin äijiin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja nelikymppinen:
Kävi mullaki täällä viikonloppuna 10-vuotta nuorempi kolli eikä yhtään haitannu. :xmas:

juuh, kokemusta nuoremmista miehistä löytyy täältä myös. ja pääsääntöisesti olen tyytyväisempi heihin kuin vanhoihin äijiin.. :)

Mulla asustaa täällä 11 vuotta nuorempi eli käytössä on vakituiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kuulostaa siltä, että olet saanut perusteellisesti!:) Ja että poika oli sinua rohkeampi ja ehkä kokeneempikin..? Mitäs tuosta, jatka elämääsi eteenpäin.

Ei varmasti voi olla kokeneempi. Olenhan aloittanut seksielämän vuosia aikaisemmin. Se pentu kävi silloin vielä alakoulua. Liekö vasta aloittanut koulun, voi paska.

Mä en aio ikinä enää hairahtua noin nuoriin. Pari vuotta saa olla nuorempi mua, mutta ei yhtään enempää. Ei se ollut edes miehen näköinen.

minulla on kymmenen vuotta vanhempi mies ja kyllä kelpaisi toisinaan oman ikäinen kiihkeä kolli...

Ja tämäkö kaduttaa? :o :D
Mä olisin kyllä ihan tyytyväinen :p

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Mulla asustaa täällä 11 vuotta nuorempi eli käytössä on vakituiseen.

Nolottaakohan meiän äitiä joka kerta kun on sekstaillu miun isäpuolen kanssa? 8v. on ikäeroa ja isäpuoli on nuorempi :) Äiti oli 32v. ja isäpuoli 24v., kun tapasivat baarissa ;)

Yhteistyössä