Nolottaako sinua antaa jollekulle läheisellesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muistamisista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muistamisista

Vieras
vain muutamia joulumuistamisia, jos tiedät entuudestaan, että häneltä sinulle tulee yhtä sun toista pientä kivaa joulumuistamista?

Tänä vuonna tilanne on tuon kaltainen itselläni. Kun ei ole ihmeemmät rahavarannot ja paljon on keitä haluan muistaa, niin ei ole mahiksia yhdelle kauhean runsasta lahjapussukkaa tehdä. Joten tuolle yhdelle on menossa vain maustepurkki, erikoiskahvia pussi, sisustusesine, lahjakortti, liput konserttiin ja ehkä jos kerkeän, niin joku pieni omatekoinen juttu.

Miksi lähdet mukaan kilpavarusteluun? voit hyvin karsia antamaasi lahjamäärää. Jos lisäät vielä lisää, niin tuttavasi joutuu myös antamaan lisää muistamisia. Tuosta tulee loputon kierre.

vain muutamia joulumuistamisia, jos tiedät entuudestaan, että häneltä sinulle tulee yhtä sun toista pientä kivaa joulumuistamista?

Tänä vuonna tilanne on tuon kaltainen itselläni. Kun ei ole ihmeemmät rahavarannot ja paljon on keitä haluan muistaa, niin ei ole mahiksia yhdelle kauhean runsasta lahjapussukkaa tehdä. Joten tuolle yhdelle on menossa vain maustepurkki, erikoiskahvia pussi, sisustusesine, lahjakortti, liput konserttiin ja ehkä jos kerkeän, niin joku pieni omatekoinen juttu.

Toihan on jo iso läjä. Ei mua nolottaisi yhtään, enkä edes anna noin monipuolisia, lähinnä yksi juttu/hlö.

Minä annan lahjan per pää, esim itse kutomani villasukat, ei muuta.
Eikä nolota, jos joku antaa enemmän.

On meilläkin muutamia tuttuja, jotka laskevat yhden lasten lahjatoiveen meidän varaan (tyyliin 50 euroa), mutta minä en kysy toiveita, koska haluan antaa lahjan omasta sydämestäni, en vinguttaa korttia kaupan tiskillä.