N
Nolonuuka
Vieras
Mutta kun mua on alkanu nolottaman ehkä hävettämään lapseni vaatetus.
Olen sitä mieltä että ainokaiselle ( muita ei tule ) on ihan järkevää hankkia käytettyjä vaatteita ja laittaa mieluummin rahaa pojan pankkiin.
Lapseni vaatteet ovat aina puhtaita ja ehjiä, mutta tietty eivät viimeistä huutoa.
No tietysti uuttakin ostan, esim ulkoilupuvut ym kvalle käytölle joutuvat.
Mutta, mutta...aamulla päiväkodissa mua ihan nolotti kun katselin mussukkani kumisaappaita muiden rivissä.
Meillä naapurin pojan vanhat Nokiat, muilla mitä hienoimpia kuvallisia kumppareita !
Kyllä mulla varaa on, mutta tuntuu niin hölmöltä ostaa esim nyt ne saappaat 25:lla eurolla koska jo moiset on.
Aaattelen myös että vanhat saappaat ois jalassa kivemmat kuin uudet jäykät.
Huokaus...valaiskaa mua. Hölmöähän tämä on...mutta mietityttää.
Olen sitä mieltä että ainokaiselle ( muita ei tule ) on ihan järkevää hankkia käytettyjä vaatteita ja laittaa mieluummin rahaa pojan pankkiin.
Lapseni vaatteet ovat aina puhtaita ja ehjiä, mutta tietty eivät viimeistä huutoa.
No tietysti uuttakin ostan, esim ulkoilupuvut ym kvalle käytölle joutuvat.
Mutta, mutta...aamulla päiväkodissa mua ihan nolotti kun katselin mussukkani kumisaappaita muiden rivissä.
Meillä naapurin pojan vanhat Nokiat, muilla mitä hienoimpia kuvallisia kumppareita !
Kyllä mulla varaa on, mutta tuntuu niin hölmöltä ostaa esim nyt ne saappaat 25:lla eurolla koska jo moiset on.
Aaattelen myös että vanhat saappaat ois jalassa kivemmat kuin uudet jäykät.
Huokaus...valaiskaa mua. Hölmöähän tämä on...mutta mietityttää.