Nonii, jokanen vois kertoa itestänsä jotaki hassua/outoa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mie alotan... Joskus jos käyn yksin saunassa, makkaan siellä lauteilla, suljen silmät ja kuvittelen että makkaan jossaki aurinkoisella hiekkarannalla.

Joskus jos olen liikennevaloissa ekana, oottelen punasien vaihtumista vihreäksi, saatan yhtäkkiä töötätä oikein tarmokkaasti. Taustapeilistä ja ikkunoista on kiva kattoa ko viereisten ja takana olevissa autoissa päät pyörii ja suut käy... :D

Pari kertaa olen tehny yllätyksiä kinkkupakettiin. Esim vaihtanu jokatoisen siivun kalkkunasiivuun. Kinkkuja en ole silti laittanu kalkkunapakettiin, syön ne mitkä pittää ottaa pois.

Harrastan outoja puhelinsoittoja. Esimerkkinä se, ko soitin viieltä aamulla kaverille ja huusin suoraa huutoa että missä vit*ussa se on ko olen jo tunnin oottanu lentokentällä ja kone lähtee kohta. Kaveri oli ihmeissään että mitä, mihin ollaan muka menossa. Ja mie sille räyhäsin että miten se on voinu unohtaa että meän piti just tännään lähteä matkalle, kyselin onko muistanu hakea minun passin ja eipä tietenkään ollu, lissää räyhäämistä. Kaveri oli sitte siinä vaiheessa ko tunnustin pilan, pukenu vaatteet päälle ja hypänny jo autoonki kera mitenkuten pakatun matkalaukun :xmas:

Kerron lissää jos tullee mieleen outouksia...

No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut :whistle:

Jaa no, mä kuuluttelen töissä työkavereita väärillä nimillä :ashamed:

Pikkasen jo nolottaakin, kun menee ihan perversseiks ja MÄ oon töissä sairaalassa ja ne kuulutukset kuulee tollaset 40kpl hoitajia + lääkäreitä :xmas:

En tarkemmin kerro, ettei tunnisteta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Pikkasen jo nolottaakin, kun menee ihan perversseiks ja MÄ oon töissä sairaalassa ja ne kuulutukset kuulee tollaset 40kpl hoitajia + lääkäreitä :xmas:

Ai tyyliin "Pasi Kuikka, Pai Kuikka, ota yhteys neuvontaan"?

Toinen juttu tulee mieleen. Mä joudun välillä kummallisiin tapaturmiin. Lapsena kömmin arkkupakastimeen piilosille. Aikuisena sain aivotärähdyksen kun pääni jäi auton oven väliin. Ja minä itse löin sen oven kiinni. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Blaa:

Noh joo just noin, paitti että väännös siitä oikeesta nimestä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Toinen juttu tulee mieleen. Mä joudun välillä kummallisiin tapaturmiin. Lapsena kömmin arkkupakastimeen piilosille. Aikuisena sain aivotärähdyksen kun pääni jäi auton oven väliin. Ja minä itse löin sen oven kiinni. :D

Uskoiko lääkäri tän mukisematta?! Vai halusiko tutkia päätä vähän enempikin :laugh: ??

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No vaikka mun on ulos lähtiessä ulkoota tultava vielä käymään sisällä ihan vain tarkistaakseni ettei esim kahvinkeitin,liesi tms ole jäänyt päälle,vaikka olisin sen ulos lähtiessään jo tarkistanut :whistle:

Mulla on tää sama. Tarkistan hellankin moneen kertaan vaikka en olisi päiväkausiin kokkaillut mitään.

Noh joo just noin, paitti että väännös siitä oikeesta nimestä :ashamed:

Pasi Kuikka = Kusi Paikka
Hih hih :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en käytä sukkia. Onko se outoa vai normaalia??

Ikinä koskaan? :o

En muista milloin olisin viimeksi käyttänyt. Tänään oli sukkahousut kun piti saada lyhyen hameen kanssa mustaa alle kirkkoon. Mutta muuten en käytä yleensä sukkahousujakaan.
Siis etkö pidä talvellakaan sukkia? Ajatuskin paleltaa. Mulla on aina villasukat! :D

Nii juu, syön saunassa useinki. Esimerkiksi jäätelöä. Suihkussa leikin suihkusaippualla tai shampoolla, lutraan puoli putelia lattialle ja teen vaahtoryöpyn. Kerran talvella kuljeskelin työpaikan parkkipaikalla ko oottelin kyytiä ja jokaisen auton takalasiin (jotka oli jäässä ) piirsin mersun merkin. Ja se oli muuten huomattu... Tosin ei niille koskaan tekijä selvinny :whistle:

Uskoiko lääkäri tän mukisematta?! Vai halusiko tutkia päätä vähän enempikin :laugh: ??

:o En mä sitä nyt sille kertonut että mitä on tapahtunut! :D en mä uskaltanut kertoa, ajattelin että tässä joutuu tarkempiin tutkimuksiin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nii juu, syön saunassa useinki. Esimerkiksi jäätelöä. Suihkussa leikin suihkusaippualla tai shampoolla, lutraan puoli putelia lattialle ja teen vaahtoryöpyn. Kerran talvella kuljeskelin työpaikan parkkipaikalla ko oottelin kyytiä ja jokaisen auton takalasiin (jotka oli jäässä ) piirsin mersun merkin. Ja se oli muuten huomattu... Tosin ei niille koskaan tekijä selvinny :whistle:

Mä oisin piirtän kirkkoveneen ;) :laugh:

:o En mä sitä nyt sille kertonut että mitä on tapahtunut! :D en mä uskaltanut kertoa, ajattelin että tässä joutuu tarkempiin tutkimuksiin.. :D

Juu, aika kummalta toi selitys olisikin kuullostanut :D
Mä olen kerran Panacod-höyryissä vetässyt ketoon ja siinä samalla kolautin pääni lipastoon, seurauksena musta silmä.
Mies sai aika pitkiä ja syyllistäviä katseita osakseen kun käytiin kaupassa...
Teki mieli huudella ohikulkeville, että "ei tuo ole syyllinen, vaan meirän lipasto!" :)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

Mä oisin piirtän kirkkoveneen ;) :laugh:

Se mersun merkki tuli siitä ko hoksasin että oli neljä mersua vierekkäin parkissa. Aattelin vissin tehä kaikista mersuja :D

mulla tuo virtsaaminen. Eli jos käyn tyhjäämässä rakon, jonka jälkeen tupakalle ja nukkumaan, niin vielä tupakan jälkeen pitää käydä pari tippaa vaikka väkisin tiristämässä pönttöön.. Liekkö mennyt penskana oppi vähän liiankin hyvin kaaliin. Siis se et ennen nukkumaanmenoa käydään pissalla :D Eli aina just ennen sänkyynmenoa vessaan, ärsyttää jo itteäkin ;)

Yhteistyössä