Miehen 15v serkku tullee meille pariksi viikoksi. :xmas: Siis poika, se oli koulun päättäjäispäivänä törttöilly oikein kunnolla ja äitinsä nyt kysy voiko lähettää sen tänne turvaan, keskelle mettää meijän vahittavaksi ko ei kuulema jaksa. Oikea piru se kakara, olen mie kuullu monta tarinaa sen touhuista...
Sen mie tiän että minun miehen hoivissa siitä hyvinki voi jo parissa viikossa kasvaa kunnon kansalainen mut minua rupesi jotenki ärsyttään että täällä joku teinipoika kuljailee :ashamed:
Ensinnäki, jouvun jo aamusta pukemaan vaatteet päälle. En voi saunan jälkeen viuhahtaa. En taija viitti kipitellä bikineissä aurinkoisina päivinä, en tehä mittään hauskaa :'(
No mut, pittää sitä vissin toista hädässä auttaa... :snotty:
Sen mie tiän että minun miehen hoivissa siitä hyvinki voi jo parissa viikossa kasvaa kunnon kansalainen mut minua rupesi jotenki ärsyttään että täällä joku teinipoika kuljailee :ashamed:
Ensinnäki, jouvun jo aamusta pukemaan vaatteet päälle. En voi saunan jälkeen viuhahtaa. En taija viitti kipitellä bikineissä aurinkoisina päivinä, en tehä mittään hauskaa :'(
No mut, pittää sitä vissin toista hädässä auttaa... :snotty: