Nonii, mitähän tästä tullee

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Miehen 15v serkku tullee meille pariksi viikoksi. :xmas: Siis poika, se oli koulun päättäjäispäivänä törttöilly oikein kunnolla ja äitinsä nyt kysy voiko lähettää sen tänne turvaan, keskelle mettää meijän vahittavaksi ko ei kuulema jaksa. Oikea piru se kakara, olen mie kuullu monta tarinaa sen touhuista...
Sen mie tiän että minun miehen hoivissa siitä hyvinki voi jo parissa viikossa kasvaa kunnon kansalainen mut minua rupesi jotenki ärsyttään että täällä joku teinipoika kuljailee :ashamed:

Ensinnäki, jouvun jo aamusta pukemaan vaatteet päälle. En voi saunan jälkeen viuhahtaa. En taija viitti kipitellä bikineissä aurinkoisina päivinä, en tehä mittään hauskaa :'(

No mut, pittää sitä vissin toista hädässä auttaa... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kai sukulaispojan vierailu biksujen käyttöä estä?!

Voipi olla aika hämillään poika, jos pikkuisissa bikineissä kuljeskelet. Onpa varsinainen hyvä työ, että otatte tuon ikäisen pojan "hoitoon". Hommiin vaan, puita pilkkomaan ja semmosta.

Voipi olla aika hämillään poika, jos pikkuisissa bikineissä kuljeskelet. Onpa varsinainen hyvä työ, että otatte tuon ikäisen pojan "hoitoon". Hommiin vaan, puita pilkkomaan ja semmosta.

Joo-o, töihin pääsee. Ja jos sen parin viikon jälkeen on tosissaan töitä tehny ja ollu kunnolla niin voipi olla että maksetaan palkkaki. Sen oli pitäny kesätöitä hankkia niin ollu pistäny tikkua ristiin. Kesätöitä löytyy onneksi meiltä ihan tästä pihapiiristä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

No mut en mie niin nuorien silmien ihailua halua :xmas: Mie TIIÄN näyttäväni häikäsevältä bikineissä :saint:

Eihän se sulle ole mitään sukua. Voit nakuilla ihan rauhassa ja olla oikea puuma. Missä muuten käyt uimassa?

Joo-o, töihin pääsee. Ja jos sen parin viikon jälkeen on tosissaan töitä tehny ja ollu kunnolla niin voipi olla että maksetaan palkkaki. Sen oli pitäny kesätöitä hankkia niin ollu pistäny tikkua ristiin. Kesätöitä löytyy onneksi meiltä ihan tästä pihapiiristä :whistle:

Minusta 15-v poika on todellakin vielä nuori, kasvava poika. Älkää vaatiko häneltä liikaa -hän on varmasti ihan tarpeeksi ymmällään muuttuvasta omasta kuvastaan. Ajatteleppa niin että sinulla on mahtava tilaisuus saada nuori kehittyvä ihminen oikeille raiteille nyt vierailun aikana. Keskustelua kehiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja muuuten vaan kysyn:

No mut en mie niin nuorien silmien ihailua halua :xmas: Mie TIIÄN näyttäväni häikäsevältä bikineissä :saint:

Eihän se sulle ole mitään sukua. Voit nakuilla ihan rauhassa ja olla oikea puuma. Missä muuten käyt uimassa?

Ehkä minua ei kuitenkaan puolta nuoremmat kiinnosta :laugh: Vedessä mie uin. Pallomeren tahtoisin.... :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pp:

Minusta 15-v poika on todellakin vielä nuori, kasvava poika. Älkää vaatiko häneltä liikaa -hän on varmasti ihan tarpeeksi ymmällään muuttuvasta omasta kuvastaan. Ajatteleppa niin että sinulla on mahtava tilaisuus saada nuori kehittyvä ihminen oikeille raiteille nyt vierailun aikana. Keskustelua kehiin ;)

Pitäskö minun pelotella se omalla elämäntarinalla ja kutsua pari hamppikaveria käymään että ne kertois mitä niitten elämästä tuli ko astuvat väärälle raiteelle nuorina :D

Sen verran sille tekemistä keksittään ettei tule tylsää ja aikaa miettiä minkään näkösiä kolttosia. Täältäki kyllä kekseliäs pääsee karkaamaan kaupunkiin jos vaan rahaa on sen verran, siihen ei sovi antaa tilaisuutta sille.

Alkuperäinen kirjoittaja muuuten vaan kysyn:

Ehkä minua ei kuitenkaan puolta nuoremmat kiinnosta :laugh: Vedessä mie uin. Pallomeren tahtoisin.... :snotty: :xmas:

Okei, eli siis vähän vanhemmat miehet kiinnostaa. Kiva kuulla. Mulla on makkarissa pallomeri ja sänky on oikea vuoristorata.

Luulen että olet oikea ihminen puhumaan kyllä, mitä käy kun joutuu huonoille teille. Ja kun et itsekään ole vielä mikään vanhus niin osaat varmasti oikealla tavalla keskustella asioista. =)

Luulen että olet oikea ihminen puhumaan kyllä, mitä käy kun joutuu huonoille teille. Ja kun et itsekään ole vielä mikään vanhus niin osaat varmasti oikealla tavalla keskustella asioista. =)

Luulisin että ossaan kyllä jos tarvii. Nuorimman pikkusiskonki sain luopumaan hämäristä touhuista kokonaan ja ihan kelvolliseksi nuoreksi naiseksi näkkyy kasvavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Paa punkkas viereen seinään kissankokonen lappu et "Vaatteet päälle ennenko ulos" :D

Sille vois olla käyttöä joo. Mie oon aamusin aina niin pökkerössä ko haahuilen aamupissalle etten muista ees ommaa nimeäni :saint: Miten sitte muistaa vaatteet pukea.

Sitä minä vähä arvelinki :D

Yhteistyössä