Noniin mammat kertoo nyt mulle Voi hyvin lehdestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Menin äsken kyseisen lehden tilaamaan, myyjä kertoi lehden olevan kaikenikäisille. Kuulosti muutenkin niin mukavalta mies myyjältä, että pakko sitä oli tilata :laugh:
Nyt sitten katsoin lehden tietoja, niin a-lehden sivuilla lukee, että lehti on 35+ :o

Jäinpä heti sitten miettimään, että oliko väärä päätös tilata se. Terveys kiinnostaa tosi paljon mutta ite oon parinkympin paremmalla puolella oleva äippä. Eli onkohan tuossa lehdessä sitten oikeesti mitään mua kiinnostavaa ja onko ees niin hyvä lehti mitä myyjä vakuutteli? Onko se selkeesti vähän "aikuisemmille" naisille?

Mulle tuli se aikoja sitten.

Se oli jonkin aikaa kiva, mutta alkoi sitten toistaa itseään, sisältää minulle liikaa huuhaata ja lopullinen niitti oli se outo artikkeli, kun kerrottiin kuhnekylpyjen parantavan astmalta, diabetekseltä, syövältä ja ties miltä...

Sen luettuani peruin tilauksen. Mutta nykylinjasta en osaa sanoa mitään.

No se on sellainen "rakkaus on ihanaa, ajattele myönteisesti, kasvisruoka on hyvää, kokeile uutta hoitomuotoa, eläimet on ihania"- tyylinen lehti. Ja tätä en sano pahalla. Mutta ei se varmastikaan kaikille sovi. :)

Mä oon tilannut sitä satunnaisesti vuosien varrella ja joka ikään on sopinut. Tilamisen aloitin eka kertaa alle 2-kymppisenä ja nyt olen 10 vuotta vanhempi. Sellainen hörhölehti se vähän on, kaikenlaisia luonnonmukaisia menetelmiä käsitellään paljon ja henkistä puolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Elli:
No se on sellainen "rakkaus on ihanaa, ajattele myönteisesti, kasvisruoka on hyvää, kokeile uutta hoitomuotoa, eläimet on ihania"- tyylinen lehti. Ja tätä en sano pahalla. Mutta ei se varmastikaan kaikille sovi. :)

Joo kuulostaa kyllä siltä, että ei oo ihan mun lehti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:

Joo kuulostaa kyllä siltä, että ei oo ihan mun lehti :snotty:

Mäkin kyllä sanoisi että peru vaan tilaus..yks mun mielestä hyvä lehti on hyvä terveys,siinä on tosi paljon asiaa ja tietoa ja mielenkiintosia juttuja jos vähänkään kiinnostaa "terveys" asiat :wave:

Yhteistyössä