V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja v:aha.
Painu sä nyt edes v*ttuun!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja v:aha.
Painu sä nyt edes v*ttuun!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
Alkuperäinen kirjoittaja v:verkkopankkitunnuksilla siirrät ne lapsilisät omalle tilillesi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vanhemmat asuu 200km päässä eikä mulla ole edes autoa, mies vei senkin mukanaan![]()
Mitä jos pyydät vanhemmiltasi sen verran rahaa lainaan että pääset lasten kanssa sinne jouluksi? Ei kai bussilla kovin kalliiksi tule tuo matka.
Luulen että tuossa tapauksessa vanhemmat kyllä lastaan auttaa.
:hug:
Kulkeeko junat aattona?? Aiemmin en pääse lähtemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikähän sillä on :/
No kehtaatko kertoa ihan että mistä tuo lähti, oliko riitaa, pikkujoulumokailua, stressiä, jotain?
No ei ollut mitään ihmeellistä, ilmoitti yks kaks, että haluaa eron ja lähtee nyt
Onneksi anoppi sentään on mukava.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Montako lasta, minkä ikäisiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies toimi oikein. Huonossa suhteessa on turha roikkua. Meillä on vain tämä yksi elämä elettävänä. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Kyselyikä vai pelkästään utelias?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis teillä ei ole ollut MITÄÄN riitoja, välit etääntyneet..? Ihan puun takaa, yks kaks vaan häipyi?
Kyselyikä vai pelkästään utelias?
No kyllähän tuo uskomattomalta kuulostaa että mies vaan yks kaks häipyy, jos suhteessa ei ole ollut mitään ongelmia aiemmin. siis ilman että edes sanoo mikä on!!! Vai liekö sellainen suhde jossa ei koskaan mitään puhuta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuten sanoin, luulen että hänellä on toinen nainen. Mikään muu ei selitä tällaista käytöstä.
Mä tekisin näin. Sä joudut kuitenkin vielä monet kerrat olemaan tekemisissä miehesi kanssa lastenne asioiden vuoksi, joten noin veemäiset killerit - siis jos et asiasta etukäteen ilmoittaisi mitään - eivät ainakaan edesauta lasten asioiden hoitamista yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Riittääkö soitto poliisille?? Pitäiskö vakuutukset myös ottaa pois tai ainakin laittaa seisontaan?
Pitäiskö ensin varoittaa miestä, että jos ei auto ole pihassa siihen ja siihen aikaan niin soitan poliisille
Alkuperäinen kirjoittaja hm:HETI HUOMENNA SOITAT KELAAN JA KERROT TILANTEEN, EHTIVÄT MUUTTAA TILINRON KYLLÄ!!! terveisin kokemusta on...
Hakemuksella tilinron muuttuminen kestää seuraavan kk maksuun mutta puhelimitse kun kertoo tilanteen, homma hoituu hetkessä.
Soitto maanantaina Kelaan ja selität tilanteen ja lapsilisät sinulle!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsilisät menee miehen tilille, tuskin on niitä mulle siirtämässä, kun ei edes vastaa puhelimeen![]()