Nonni! En sitten saanut suutani auki vaikka viimeksi ajattelin että seuraavalla kerralla sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lenkkeilijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lenkkeilijä"

Vieras
Lenkkipolulla tullut 2 krt(tänään oli se toinen) vastaan mies ja sen koirat.Ekalla kerralla en sanonut mitään ,hymyilin vain ja mietin että olipa söpöjä koiria ja mieskin oli aika hyvännäköinen ja mietin että voi kun tulis vielä vastaan joskus,sitten kehun vaikka koiria tms.No,viikkoon ei tullut kunnes tänään oli lenkkipolulla taas koirien kanssa ja mitä minä tein...en mitään! En saanu suutani auki!! Nyt vaan ne ei tullu vastaan vaan kävelivät mun edessä kunnes mies pysähty koirien kanssa että mä menin ohitse.Perkule sentään! :headwall: !

Ja enhän mä tiedä ees onko se varattu vai vapaa kun en tajunnu käteen katsoa vaikka eihän se tarkoita mitään jos ei olekaan sormusta,varattu se voi silti olla.
Joka kerta lenkillä ollessa toivon et ne tulee vastaan ja sitten en saa suutani auki..!

[QUOTE="öö";24887212]On se mun mies ja varattu. Näpit irti![/QUOTE]

no kerros missäpäin se lenkkeilee ja millaset koirat sillä on ja montako niitä on? ja kuvaile miehen ulkonäkö?

Minkä rotuisia koiria? Jos jotain taskumallia ja useampi, niin varmasti on varattu.

Mies hankkii yhden koiran, ei montaa. Jos hankkii lainkaan, miehet arvostavat helppoa elämää. Eli nainen on vinkunut vauvaa ja korvaukseksi on otettu koira... Eli se on varattu ja jos tulee ero niin sit alkaa huoltajuuskiista niistä piskeistä!

Kysy jotain, esim. minkä rotuisia koirat ovat? Vaikka siis tietäisit vastauksen, koska miehet tykkäävät kun voivat toimia asiantuntijoina :) Sitten kysy ikää, luonnetta, siis koirien :) Siitä se lähtee.

Joo se on mun mies. Tai vähintään varattu, etenkin jos sillä on useampia koiria ja vielä pikkupiskejä. Miehet ottaa kaveriksi yhden ja ison piskin. Muut on muijan vinkumia :)

en kerro millasia koiria ja montako niitä on. Onhan sinkkumiehillä kissojakin niin miksei voisi olla koiriakin? mä en nyt tajua tätä et jos on enempi ku yks koira ni on heti varattu.

Kysynkö sitten suoraan sitäkin ettei tuhlaannu aikaa turhaan ? sehän lähtee sitten ainaki karkuun ku nainen kysyy tuntemattomalta heti ekaks et ootko varattu...

[QUOTE="lenkkeilijä";24887232]no kerros missäpäin se lenkkeilee ja millaset koirat sillä on ja montako niitä on? ja kuvaile miehen ulkonäkö?[/QUOTE]

Maastossa lenkkeilee, koirilla on häntä ja 4 jalkaa, mies komea ja sopusuhtainen-

[QUOTE="lenkkeilijä";24887374]Onhan sinkkumiehillä kissojakin niin miksei voisi olla koiriakin? mä en nyt tajua tätä et jos on enempi ku yks koira ni on heti varattu.

[/QUOTE]
Kyllä mä tunnen pari sinkkumiestä, joilla on useampi koira. Eikä ne kyllä homojakaan ole...tai toisesta en toki voi olla varma, toisesta voin.

Ei useampi koira ole mikään automaattinen varatun miehen merkki :)

[QUOTE="lenkkeilijä";24887190]mistä niin päättelet vai onko vaan kiva masentaa? ja mikä siitä homon tekee?koirat vai?[/QUOTE]

Yritin päinvastoin piristää sua, ettet harmittelisi sitä kun et saanut suutasi auki.

Yritin päinvastoin piristää sua, ettet harmittelisi sitä kun et saanut suutasi auki.

no eipä tosta nyt tajunnu et olis piristyksesks tarkoitettu,hymiö tai joku olis ehkä tehny siitä sellasen. No mut moni muukin täällä nyt jo masensi joten....

Ei sillä et olis pitäny vaan positiivisesti kannustella mutta kun tuntu et kaikki heti vaan kiusallaan laittaa et varattu on tai et homohan se on jos sillä on koira tai useampi.
muutenkin paskaa aikaa elän ni tällänen päivän piristys tuolla lenkkipolulla saa mielen virkeeks ja sitten täällä "ammutaan" alas.

[QUOTE="Heidi";24887659]Älä välitä ilkeilijöistä ap... Mun veljelläkin on 3 koiraa, ja hän on hetero... Siitä vaan sitten seuraavalla kerralla tutustumaan. :)[/QUOTE]

mutta sun veli on varattu? niinkuin täällä nyt selväks tullu,jos ei homo ni varattu.

[QUOTE="lenkkeilijä";24887669]mutta sun veli on varattu? niinkuin täällä nyt selväks tullu,jos ei homo ni varattu.[/QUOTE]

On vapaa. Sillä on myös kissakin. Eläinrakas tyyppi. :)

[QUOTE="Heidi";24887683]On vapaa. Sillä on myös kissakin. Eläinrakas tyyppi. :)[/QUOTE]

No jotain positiivista vaikkei olis tottakaan,vaikka vain yrittäisit piristää:)

Ehkä mä nyt seurailen sitten tilannetta ja voihan olla etten törmää siihen enää kun nytkin 2vko aikana nähny sen vaa 2kertaa. Olen muutenkin tosi ujo tekee aloitetta ja ei oo koskaan tarvinnu silleen ees tehä kun exänki kaan tavattii baarissa ni olin ottanu pari ni uskalsin alkaa juttelee ja oli sekin vähän ottanu. Nyt pitäs ulkona ja selvinpäin ni voi olla etten sitten uskallakaan....ehkä mä vaan hymyilen jatkossakin vaikkei siitä taida apua olla.

jos et saa suutasi auki, ni yritä ens kerralla vaikka vahingossa pudottaa kännykkä tms, kun menet hänen ohi.. Jos sit vaik mies huutelis perään, että "hei, sulta tippu kännykkä"... ehkä siitä sit voisit helpommin saada keskustelua avattua?
Tai jos käy oikein kökkö mäihä, ni kännykäs hajoaa... tai sit mies pöllii sen, mikä olis ehkä vielä ikävämpää...:/ tai ehkä se ei edes huomaa, että pudotit jotain.. en tiä, ehkä kumminki helpompi (ja huomattavasti aikuisempi:D) keino mennä vaan "hei! onko noi koirat minkä rotuisia?"- linjalla...:D

[QUOTE="vieras";24887632]Älä suotta nolaa ihtees...
Miehen pitää olla se aloitteellinen tai muuten menee pieleen...[/QUOTE]

Eihän siinä itseään nolaa, jos menee vain juttelemaan normaaleista asioista. Jutellahan voi, vaikka ei olisikaan mitään romanttisia tarkoitusperiä, eikä toinen välttämättä täten epäile mitään. Koirista on helppo ja hyvä aloittaa ja katsoa, syntyykö keskustelua ja eteneekö juttu mihinkään. Seuraavalla kerralla on sitten taas helpompi jutella jostakin muusta, kun jää on murrettu.

Yhteistyössä