L
"lenkkeilijä"
Vieras
Lenkkipolulla tullut 2 krt(tänään oli se toinen) vastaan mies ja sen koirat.Ekalla kerralla en sanonut mitään ,hymyilin vain ja mietin että olipa söpöjä koiria ja mieskin oli aika hyvännäköinen ja mietin että voi kun tulis vielä vastaan joskus,sitten kehun vaikka koiria tms.No,viikkoon ei tullut kunnes tänään oli lenkkipolulla taas koirien kanssa ja mitä minä tein...en mitään! En saanu suutani auki!! Nyt vaan ne ei tullu vastaan vaan kävelivät mun edessä kunnes mies pysähty koirien kanssa että mä menin ohitse.Perkule sentään! :headwall: !
Ja enhän mä tiedä ees onko se varattu vai vapaa kun en tajunnu käteen katsoa vaikka eihän se tarkoita mitään jos ei olekaan sormusta,varattu se voi silti olla.
Joka kerta lenkillä ollessa toivon et ne tulee vastaan ja sitten en saa suutani auki..!
Ja enhän mä tiedä ees onko se varattu vai vapaa kun en tajunnu käteen katsoa vaikka eihän se tarkoita mitään jos ei olekaan sormusta,varattu se voi silti olla.
Joka kerta lenkillä ollessa toivon et ne tulee vastaan ja sitten en saa suutani auki..!